مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد؛

آموزش مجازی بیش از ۳ هزار تن از ایثارگران مازندران در حوزه «مهارت‌آموزی، جوانی، سالمندی»

کهنسال گفت: در ۹ ماهه جاری در راستای ارتقای سطح آگاهی و آشنایی به مسائل، سه هزار و ۲۹۱ تن از جامعه معزز ایثارگری از آموزش مجازی «مهارت‌آموزی، جوانی، سالمندی و موارد دیگر» بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۶۴۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ - 22January 2024

آموزش مجازی بیش از ۳ هزار تن از جامعه ایثارگری مازندران در حوزه «مهارت‌آموزی، جوانی، سالمندی »به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران طی گفت‌و‌گویی عملکرد ۹ ماهه اول حوزه مددکاری، مشارکت‌های مردمی و تشکل‌ها در سال جاری تشریح کرد و اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های بنیاد و به‌منظور حل مشکل جامعه معزز ایثارگری و پیشگیری از آسیب‌ها، ۸ هزار و ۵۴۰ تن از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان در جلسات مددکاری فردی، گروهی شرکت کردند، همچنین این عزیزان از خدمات مشاوره‌ای شغلی، تحصیلی، قبل ازدواج و موارد دیگر بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به رویکرد بنیاد در رابطه با برنامه‌ها و فعالیت‌های مددکاری و مشاوره، افزود: به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تعداد ۶ هزار و ۸۸۴ جلسه مشاوره در سه مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر استان در شهرستان‌های ساری، بابل و تنکابن برگزار شد.

کهن‌سال اعلام کرد: در بحث ارتقای سطح آگاهی خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر استان و برگزاری کلاس‌های آموزشی، در ۹ ماهه اول سال جاری ۱۲۷ جلسه آموزش خانواده در موضوعات مختلف در شهرستان‌ها برگزار شد که ۹۵۰ تن از جامعه معزز ایثارگری در این کلاس‌ها شرکت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به برگزاری دو مرحله رزمایش دیدار با جامعه ایثارگری در قالب «طرح سپاس»، خاطر نشان کرد: از ۲۶ هزار و ۹۸۳ خانواده معزز شهدا و ایثارگران استان دیدار و از آنان تکریم شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در راستای ارتقای سطح آگاهی و آشنایی به مسائل، ۳هزار و ۲۹۱ تن از جامعه معزز ایثارگری از آموزش مجازی «مهارت‌آموزی، جوانی، سالمندی و موارد دیگر» بهره‌مند شدند.

مدیرکل بنیاد مازندران در پایان اذعان داشت: نگاه ما در حوزه مددکاری و مشاوره، حل مسئله و پیشگیری است، در این رابطه مددکاران و مشاوران ما در مراکز مشاوره شاهد و ایثارگر استان و بنیاد جهت ارائه خدمات آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار