همکاری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان و جامعه المصطفی برای تولید آثار فاخر بین‌المللی

نشست هم‌اندیشی نمایندگان جامعه المصطفی (ص) العالمیه شعبه اصفهان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان به منظور تولید آثار فاخر بین‌المللی در حوزه دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ - 22January 2024

همکاری حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان و جامعه المصطفی در راستای تولید آثار فاخر بین المللیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، نشست هم‌اندیشی نمایندگان جامعه المصطفی (ص) العالمیه شعبه اصفهان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان به منظور تولید آثار فاخر بین المللی مکتوب و صوتی و تصویری در حوزه دفاع مقدس صبح امروز در این اداره کل برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در این جلسه با اشاره به جهانی بودن ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: خدامحوری، دفاع، مقامت، عزت، استقلال، آزادی، استکبار ستیزی، ایثار و از خودگذشتگی کلیدواژه‌هایی از فرهنگ دفاع مقدس که به مرزهای این کشور محدود نمی‌شوند و جهان‌شمول هستند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع مقدس را گنجینه‌ای تمام ناشدنی می‌دانند، ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس مردم ما این کلیدواژه‌ها به زیباترین شکل ترسیم کردند و لذا لازم است از سویی این فرهنگ در بُعد زمانی از نسلی به نسل دیگر و در بُعد مکانی در سطح بین المللی منتشر شود.

سرهنگ رضایی با اشاره به گردآوری و تألیف ده‌ها کتاب در حوزه دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: متاسفانه در حوزه بین المللی ضعف‌های بسیاری وجود دارد و لازم است در این حوزه تولیدات بهتری در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

وی به اشاره به ظرفیت مجموعه علمی جامعه المصطفی (ص) العالمیه اشاره کرد و افزود: این مجموعه با بهره‌گیری از اساتید و دانشجویان متعهد و متدین می‌تواند نقش موثری در ترجمه و تولید آثار مکتوب و‌ تصویری در این حوزه ایفا کند و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با آغوش باز پذیرای همکاری این نهاد است.

حجت السلام «سید امیررضا طاهایی» نماینده جامعه المصطفی (ص) در این جلسه نیز با اشاره به توانمندی‌های این نهاد، اظهار کرد: جامعه المصطفی (ص) العالمیه شعبه اصفهان آمادگی دارد در حوزه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی در حوزه دفاع مقدس، ترجمه کتب منتشره بنیاد در حوزه دفاع مقدس به زبان‌های روز دنیا، ساخت موشن گرافی و مستندهایی با موضوع دفاع مقدس با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان همکاری لازم داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار