هدایای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مدال‌آوران تهرانی هانگژو اهدا شد

هدایای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مدال آوران و قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو اهدا شد.
کد خبر: ۶۴۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ - 22January 2024

هدایای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مدال‌آوران تهرانی هانگژو اهدا شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، مراسم اهدای هدایای مقام معظم رهبری و تجلیل از قهرمانان مدال آور استان تهران در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم علیرضا فخاری استاندار تهران، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک و جمعی از ورزشکاران افتخارآفرین این استان در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور داشتند.

اجرای مراسم کاروان خورشید توسط خادمان حرم رضوی در مراسم اهدای هدایای مقام معظم رهبری و تجلیل از قهرمانان مدال‌آور هانگژو صورت گرفت.

در ادامه جوادى مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در بخشی از صحبت‌های خود در این مراسم اظهار داشت: خوشحال و خرسندم از اینکه در سالروز ولادت حضرت امام جواد (ع) این توفیق را پیدا کردیم که هدایای مقام معظم رهبری را تقدیم ورزشکاران عزیزی که در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو به نمایندگی از ورزشکاران استان تهران در کاروان فرزندان ایران افتخار آفریدند، کنیم. چند موضوع را باید خدمت شما عزیزان بیان کنم؛ ابتدا تشکر می‌کنم از روسای محترم ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان تهران و حوزه‌های ۴ گانه استان تهران که با وجود تمام محدودیت‌ها و موانع و کمبود‌ها تلاش کردند استان تهران همچون گذشته یا بیشتر سهمش برای شاد کردن دل مردم و مدال‌آوری بیشتر از سایر استان‌ها باشد. این نشان می‌دهد که استان تهران سرشار از ظرفیت‌ها و استعداد‌ها و انگیزه‌ها است.

وی ادامه داد: زمانی که ما آمدیم سرانه ورزشی استان تهران ۴۲ صدم متر مربع یعنی کمتر از نصف میانگین سرانه فضای ورزشی کشور بود. جهادی در استان تهران ایجاد شد و میانگین افتتاح پروژه در قبل از سال ۱۴۰۰، سالی ۲ پروژه بود، اما در هفته تربیت بدنی سال ۱۴۰۱ شش پروژه و در دهه فجر هم ۱۵ پروژه افتتاح شد. در سال ۱۴۰۲ هم برنامه‌های خوبی داریم که در دهه فجر امسال انشالله ۱۶ پروژه افتتاح خواهیم کرد. ورزشکار عزیز اسلامشهری حاضر نشد مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس حضور پیدا کند؛ این درحالی است که همه کارشناسان اعتقاد داشتند او شانس کسب مدال در مسابقات بود. با تحلیل به این موضوع رسیدیم که اگر ورزش استان تهران رو به پیشرفت قرار بگیرد، ورزش کشور ارتقا پیدا خواهد کرد. سرانه فضای ورزش همگانی استان تهران نشان می‌دهد که ۱۲ درصد پیشرفت داشتیم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها