مسئول قرارگاه جهادی هوا فضای سپاه در شهرستان چهارباغ:

6 پروژه بزرگ عمرانی ـ خدماتی در چهارباغ عملیاتی شد

سرهنگ «جدیدی» گفت: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی 6 پروژه بزرگ عمرانی خدماتی با اهتمام سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز در شهرستان چهارباغ عملیاتی شده است.
کد خبر: ۶۴۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ - 23January 2024

شش پروژه بزرگ عمرانی_ خدماتی با اهتمام بسیج سازندگی البرز در چهارباغ عملیاتی شدبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سرهنگ پاسدار «مسلم جدیدی» فرمانده قرارگاه جهادی و مردم یاری نیروی هوا فضای سپاه در شهرستان چهارباغ استان البرز، اظهار داشت: این پروژه‌ها در زمینه‌های تامین آب کشاورزی، آب شرب، راه‌های مواصلاتی روستایی، احداث خانه عالم و... هستند که با اهتمام سازمان بسیج سازندگی استان البرز عملیاتی شده است.

وی افزود: احداث کانال بتونی انتقال آب به مزارع و باغ‌های شهرستان چهارباغ به طول ۵ کیلومتر از مهمترین پروژه‌ها جهت تامین آب کشاورزی مردم منطقه است که با همت بسیج سازندگی و همکاری جهاد کشاورزی اجرایی شده است.

سرهنگ جدیدی از احداث یک مخزن ذخیره سازی آب خبر داد و عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌ها احداث یک مخزن آب بتنی به ظرفیت ۵۰۰ هزار لیتر با همت بسیج سازندگی و همکاری آبفا البرز جهت ذخیره سازی آب شرب در روستای قوهه عملیاتی شده است.

فرمانده قرارگاه جهادی هوا فضای سپاه در شهرستان چهارباغ با اشاره به پروژه راه روستایی عملیاتی شده جهت شهرستان چهارباغ، تصریح کرد: تعریض جاده قوهه به ملک آباد و احداث جاده قوهه به سه راهی دهکده ورزشی هر یک به طول سه کیلومتر از مهمترین برنامه‌های محرومیت زدایی قرارگاه جهادی نیروی هوا فضای سپاه در شهرستان چهارباغ است.

وی همچنین از برنامه ریزی در جهت کاشت هزار درخت در شهرستان چهارباغ خبرداد و خاطرنشان کرد: کاشت هزار درخت در شهرستان چهارباغ و ساخت خانه عالم در روستای قوهه از دیگر برنامه‌های قرارگاه جهادی نیروی هوا فضای سپاه در شهرستان چهارباغ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار