برگزاری نشست شورای جمع آوری زکات در شهرستان چرداول

نشست شورای هماهنگی جمع آوری زکات در شهرستان چرداول با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «فریادی» امام جمعه، حجت‌الاسلام «نوروزی» دبیر شورای جمع آوری زکات در شهرستان چرداول برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ - 23January 2024

 برگزاری نشست شورای جمع آوری زکات در شهرستان چرداولبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، نشست شورای  هماهنگی جمع آوری زکات  با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «فریادی» امام جمعه، حجت‌الاسلام «نوروزی» دبیر شورای جمع آوری زکات در شهرستان چرداول برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «فریادی» امام جمعه شهرستان چرد اول در این نشست اظهارداشت: انسانی که همیشه به فکر ارتباط خود با خدای خود است باید به فکر تقویت ارتباط با بندگان خدا هم باشد، پرداخت زکات به نوعی ارتباط خلق با مخلوق است.

وی افزود:اگر فردی زکات را با رغبت و از صمیم قلب پرداخت کند، این زکاتی که پرداخت می کند عاملی برای پاک شدن گناهان او می شود. 

فرهاد رستمی مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) و دبیر شورای زکات شهرستان چرداول در جلسه شورای زکات شهرستان چرداول بیان کرد : در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۱۲ میلیارد ریال در قالب زکات واجب،زکات مستحبی و فطریه در شهرستان چرداول جمع آوری و در زمینه احداث یکباب مسکن محرومین و ۱۰ مورد کمک به تعمیر مسکن و ۶۵ کمک هزینه درمانی و ۱۶۱مورد کمک به معیشت و ابن السبیل هزینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها