نماینده ولی فقیه در مازندران:

آمریکا مسئول جنایت‌های منطقه است/ دشمنان به‌دنبال تحریم انتخابات هستند

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه آمریکا مسئول جنایت‌های منطقه است، گفت: آمریکا ابعاد تنش و جنایت‌ها را بیشتر می‌کند و مسئول تشدید تنش‌ها و جنایت‌هاست و باید تاوان جنگ افروزی‌ها را بپردازد.
کد خبر: ۶۴۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ - 26January 2024

مردم آمل در خلق حماسه اسلامی ۶ بهمن درخشیدند/ آمریکا مسئول جنایت‌های منطقه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائین» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با تاکید و توصیه به تقوای الهی و بیان اینکه حب علی باید سرلوحه عمل مومن باشد، اظهار داشت: برای مومنین محبت امیرالمومنین اصل و اساس است.

وی با اشاره به برگزاری آیین معنوی اعتکاف در حدود ۳۳۳ مسجد استان اظهار داشت: اقبال بیش از ۱۵ هزار نفر نوجوان و جوان مایه شکر است که خداوند دل‌ها را اینگونه جذب کرده است و از معتکفین و نهاد‌ها و مسئولین و بانیان خیر تقدیر می‌کنم.

امام جمعه ساری با گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت زینب (س) ادامه داد: علم این بانو مثل امام معصوم صاحب علم لدنی بوده و برای بشریت یک حسین دومی بوده است و به همان اندازه که امام حسین (ع) در قیام و انقلاب سهم و نقش داشت و بر آزادی و عزت بشریت و راهنمایی بشر به مسیر آزادی تأثیر گذار بود این بانوی بزرگوار هم به همین شکل تأثیر گذار بود.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه شهرستان آمل در ششم بهمن درخشید، گفت: مردم حماسه‌ای خلق کردند که لایق یادآوری در وصیتنامه الهی سیاسی حضرت امام راحل شده است.

این مسئول با بیان اینکه شهر هزار سنگر به خوبی در مقابل دشمنانی که از ماه‌ها قبل جنگل‌ها را لانه فساد کرده بودند و به خیال خام خود برای آزادسازی شهر حمله کردند، ایستاد، بیان کرد: آملی‌ها و بسیاری از رزمندگان از سراسر استان در این جهاد عظیم شرکت داشتند و این شهر را به هزارسنگر تبدیل کردند و در مقابل تروریست‌ها ایستادند و این افتخار را نصیب آمل و مازندران کرده‌اند.

مطالب بیشتر:

**ایران اسلامی الگوی مقاومت در جهان است/ شهدا احیاگر فرهنگ در جامعه هستند

**حماسه مردمی ۶ بهمن آمل برای نسل‌های آینده تبیین شود

**جریان مقاومت نشأت گرفته از حماسه اسلامی ششم بهمن آمل است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تذکرات هفته‌های قبل در رابطه با مناطع طبیعی اذعان داشت: با توجه به نظریه فقهی به شماره ۵۹۰۸ شورای نگهبان مبنی بر تصویب مالکیت اراضی کشاورزی قبل از ۱۶ اسفند سال ۱۳۶۵ قانونگذار هم این تاریخ را مبنای مالکیت اراضی کشاورزی قبل از این تاریخ را پذیرفته و آن را به رسمیت شناخته، اما به استناد قانون ملی شدن جنگل‌ها در سال ۱۳۴۱ عمل می‌کند و مشکلات زیادی را برای مردم بوجود آورده است و لازم است منابع طبیعی به اجرای این قانون تمکین کند.

امام جمعه ساری با اشاره به درپیش بودن دهه مبارک فجر تصریح کرد: مردم در دهه فجر نعمت آزادی و جمهوری اسلامی را گرامی بدارند و جشن مردمی و کوچه خیابانی برگزار کنند و در ۲۲ بهمن نیز حماسه بزرگی با راهپیمایی باشکوه خلق شود.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: دشمنان سعی می‌کنند بازار انتخابات با تحریم کساد شود، ولی ارواح شهدا و مومنان و قلب نازنین امام زمان (عج) در انتظار آن است که مردم با حضور حداکثری خود حماسه ملی ماندگار خلق کنند و یک ایران قوی را شکل دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: آمریکا به حمایت از نوکر و سگ دست آموزش اسراییل جنایتکار رسما وارد میدان شده است و پشتیبانی و تدارکات و فرماندهی و تسلیحات با آمریکاست و گرنه اسرایل همان روز‌های اول محو می‌شد.

وی با اشاره به حمله آمریکا به یمن و حوزه‌های مقاومت عراق گفت: آمریکا ابعاد تنش و جنایت‌ها را بیشتر می‌کند و مسئول تشدید تنش‌ها و جنایت‌هاست و باید تاوان جنگ افروزی‌ها را بپردازد.

امام جمعه ساری تأکید کرد: ما از غزه مظلوم حمایت می‌کنیم و در صحنه هستیم و بی‌تفاوت نیستیم و ظالمان را محکوم و مظلومان را حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار