امام جمعه اهواز:

جوانان خوزستانی حضور پرشوری برای شرکت در آیین دینی و مذهبی دارند

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد با اشاره به استقبال خوب مردم برای شرکت در مراسم‌ اعتکاف گفت: جوانان خوزستانی حضور بسیار پرشوری را در مساجد برای شرکت در این آیین دینی و مذهبی داشتند.
کد خبر: ۶۴۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹ - 26January 2024

جوانان خوزستانی حضور پرشوری برای شرکت در آیین دینی و مذهبی دارندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار داشت: دستاوردهای بسیار ارزشمندی در نظام جمهوری اسلامی به دست آمده اما آنگونه که باید این اقدامات به مردم معرفی نشده است.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در دولت سیزدهم برای رفاه حال مردم انجام شده، گفت: با این وجود از دولت انتظار می‌رود در حوزه مسکن ، اشتغال، مهار تورم و گرانی بیش از پیش وارد عمل شود و اقدامات مؤثری انجام دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد با اشاره به استقبال خوب مردم برای شرکت در مراسم‌ اعتکاف افزود: جوانان خوزستانی حضور بسیار پرشوری را در مساجد برای شرکت در این آیین دینی و مذهبی داشتند. نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: امید است برگزاری برنامه‌های دینی و اعتقادی پررنگ‌تر در استان برگزار و بیشتر برنامه‌ها با رویکرد مخاطب جوان و نسل امروز طراحی و اجرا شوند. انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها