رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

«ایمان» و «تقوا» لازمه رسیدن به «حیات طیبه» است

آیت‌الله «آملی لاریجانی» با تاکید بر اینکه انسان باید در مسیر حیات طیبه حرکت کند، گفت: انسان اگر می‌خواهد با نور حق حرکت کند باید ایمان بیاورد و تقوا داشته باشد.
کد خبر: ۶۴۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ - 27January 2024

«ایمان» و «تقوا» لازمه رسیدن به «حیات طیبه» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مازندران، آیت‌الله «صادق آملی لاریجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شب گذشته در جمع مردم روستای پاسند شهرستان بهشهر با تسلیت وفات حضرت زینب (س) و بیان اینکه به عقیده بزرگان اهل معنا و مفسران همه در مسیر لقای پروردگار هستیم، اظهار داشت: به فرموده امیرالمومنین امام علی (ع) امروز روز عمل و فردای قیامت روز نتایج عمل است.

وی با بیان اینکه با ارشاد قرآن کریم حیات طیبه را در پیش داریم، افزود: حیات دنیا نسبت به آخرت به مثابه یک نقطه است و انسان‌های مؤمن حیات طیبه پیدا می‌کنند و همه ما دنبال آن هستیم.

این مسئول با بیان اینکه قرآن کتاب حق و سخن خداوند عین حق است، تصریح کرد: طبق فرمایش قرآن کریم، کسانی که به یاد خداوند باشند، عاقل هستند و باید حواسمان باشد که چه چیزی تحصیل می‌کنیم.

مطالب بیشتر:

**فرمانده نیروی هوایی ارتش: دشمن در حال دوقطبی‌سازی حجاب و بی‌حجابی و قرار دادن مردم در برابر مردم است

**حاج قاسم فرمانده همیشه حاضر در میدان بود

**راه تحقق حیات طیبه خدامحوری است

آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر اینکه انسان باید در مسیر حیات طیبه حرکت کند، اذعان داشت: انسان اگر می‌خواهد با نور حق حرکت کند باید ایمان بیاورد و تقوا داشته باشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با عنوان اینکه انسان در زندگی بر سر دوراهی‌های مختلف واقع می‌شود، گفت: برای انسان باتقوا حق تعالی نوری قرار می‌دهد تا مسیر برایش روشن شود.

این مسئول با اظهار اینکه انسان به دنیا آمده است تا به کمال برسد، تصریح کرد: یکی از آثار مهم نگاه توحیدی این است که انسان حق متعال را سلطان عالم بداند و باور کند که تنها حقیقت اصیل عوالم وجود، خداوند است.

وی از ماه رجب به ماه استغفار و بخشش یاد کرد و ادامه داد: این ماه ریسمانی برای رسیدن به خداوند باری تعالی است، زیرا انسان دنبال کمال است.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه کمال در رسیدن به خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: دنبال نور باشیم و هر قدم در راه اصلاح گام برداریم، در مسیر حق بیشتر قرار می‌گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار