فرمانده انتظامی استان بوشهر:

عاملان شهادت سرباز وظیفه، حسین حیدری لقب، دستگیر شدند

سردار سوسنی گفت: به محض اعلام خبر، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار تیم اطلاعاتی و کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت که پس گذشت ۱۲ ساعت، متهمان در مخفیگاهشان در یکی از روستا‌های اطراف بوشهر شناسایی و عملیات دستگیری آنان آغاز شد.
کد خبر: ۶۴۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳ - 27January 2024

عاملان شهادت سرباز وظیفه، حسین حیدری لقب، دستگیر شدندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حیدر سوسنی» فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه، سرباز وظیفه «حسین حیدری لقب»، از پرسنل کلانتری ۱۱ فدک خورموج که در مرخصی به سر می‌برد، در پارک «سیادت» بوشهر، پس از شنیدن صدای امداد خواهی یکی از شهروندان که وسیله شخصی اش (اسپیکر) توسط دو نفر سارق به سرقت رفته بود، به سرعت و با رشادت، برای دستگیری آنان، وارد عمل می‌شود که متاسفانه سارق، با همکاری همدستش، با استفاده از سلاح گرم، این مامور وظیفه شناس را مورد اصابت گلوله قرار می‌دهد و از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: این سرباز غیور و دلاور، پس از اعزام به بیمارستان، به علت شدت جراحات وارده، آسمانی و شهید شد.

وی افزود: به محض اعلام خبر، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار تیم اطلاعاتی و کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت که پس گذشت ۱۲ ساعت، متهمان در مخفیگاهشان در یکی از روستا‌های اطراف بوشهر شناسایی و عملیات دستگیری آنان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: حین عملیات دستگیری، متهمان به محض اینکه متوجه حضور ماموران شدند اقدام به تیر اندازی نموده که در اقدام متقابل ماموران، قاتل مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به همراه همدستش دستگیرکه مصدوم جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

سردار سوسنی اضافه کرد: در بازدید از مخفیگاه متهمان یک قبضه کلت کمری، اسپیکر سرقت شده و موتور سیکلت مورد استفاده آنان کشف گردید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار