سرپرست مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مازندران خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه بانوان در دهه فجر/ بانوان نخبه مازندران معرفی می‌شوند

«پازوکی» از اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه و ۵۲ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در حوزه بانوان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ - 27January 2024

اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه بانوان در دهه فجر/ بانوان نخبه مازندران معرفی می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مازندران، «فرشته پازوکی» سرپرست مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران امروز در نشست با خبرنگاران به نقش تاریخ سازی بانوان در حماسه عاشورا و انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: بانوان در دفاع مقدس از خطوط مقدم جبهه گرفته تا پشتیبانی جنگ نقش آفرین بودند و همواره بر قله‌های تاریخ ایستاده‌اند.

پازوکی با اشاره به اینکه بانوان در جنگ ترکیبی دشمن در صحنه‌های مختلف حضور فعال دارند، افزود: بانوان در طول تاریخ در مرکز تحولات بزرگ شیعی بودند.

وی اذعان داشت: بانوان با استفاده از سلاح جهاد تبیین در بیان حقایق و دستاورد‌های انقلاب نقش آفرینی می‌کنند، زیرا زن هویت اصیل را در تربیت نسل مؤمن و انسان ساز شناخت و این مساله از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

این مسئول با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، جایگاه زنان ارتقا یافت، تصریح کرد: در زمینه آموزش و توانمندسازی، بهداشت و پزشکی و سلامت، اشتغال و کارآفرینی، توانمندسازی بانوان تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

مطالب بیشتر:

**برپایی نمایشگاه‌های انقلاب اسلامی در مازندران

سرپرست مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران توسعه ورزش بانوان را از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: حضور در عرصه‌های قدرت و تصمیم گیری از دیگر شاخه‌های فعالیت بانوان است.

این مسئول از اجرای بیش از هزار برنامه و ۵۲ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در حوزه بانوان خبر داد و اظهار داشت: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، کتابخوانی، شعرخوانی، داستان نویسی، شعارنویسی، کاردستی، بازی‌های بومی محلی، عطرافشانی گلزار شهدا، پیاده روی بزرگ خانواده و بانوان، مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب، کودکان غزه و فلسطین و نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین از برنامه‌ها است.

پاروکی برپایی پاتوق‌های گفت‌وگو در مدارس، برپایی ایستگاه سلامت در مناطق دارای آسیب، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، معرفی بانوان نخبه و موفق از طریق صدا و سیما و بازدید از مراکز کارآفرینی و اشتغالزایی و تولیدی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه مازندران سومین استان سالمند به شمار می‌آید، پیری جمعیت را تهدید دانست و گفت: یکی از مهمترین مسأله با توجه به جنگ ترکیبی بحث بحران هویتی و تغییر باور‌ها و سبک زندگی است و در این زمینه برنامه‌های خوبی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار