مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز البرزی معتکف شدند

«حجرگشت» با اشاره به شرکت بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز استان در آیین اعتکاف دانش‌آموزی گفت: در ۱۰ مسجد به‌طور ویژه اعتکاف دانش‌آموزی برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ - 27January 2024

بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز البرزی معتکف شدندبه گزارش دفاع پرس از البرز، «علی حجرگشت» مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از شرکت بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز در آیین اعتکاف دانش‌آموزی خبر داد و اظهارداشت: در راستای اجرای ساحت عبادی، اعتقادی و اخلاقی سند تحول بنیادین، آیین اعتکاف دانش‌آموزی در ۱۰ مسجد به‌طور ویژه با حضور معاونان و مربیان پرورشی و طلاب طرح امین، هیئت‌های دانش‌آموزی و با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و همچنین سایر مساجد استان به‌طور سراسری برگزار شد.

وی افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی و عبادی با حضور مسئولان و اساتید برجسته استان و شهرستان‌ها برای دانش‌آموزان در این آیین با همکاری خیران استان، ائمه جمعه شهرستان‌ها و مناطق و بسیج دانش‌آموزی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ضمن ابراز خرسندی از حضور گسترده و بی‌نظیر دانش‌آموزان در اعتکاف دانش‌آموزی از خانواده‌های این دانش‌آموزان و همکاری خوب آنان با آموزش و پرورش استان تقدیر و تشکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعتکاف دانش‌آموزی موجب تعالی روح و ارتقای جایگاه معنوی دانش‌آموزان خواهد شد و آنان در این آیین معنوی در محیطی خوب و سازنده یک اردوی جذاب تربیتی را تجربه می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها