بازآرایی نظامیان آمریکایی در خاک سوریه از هراس عملیات‌های مقاومت

منابع آگاه اعلام کردند که آمریکا در پی تداوم عملیات‌های مقاومت اسلامی عراق در حمایت از مردم غزه، نظامیان خود در استان الحسکه سوریه را از یک پایگاه به پایگاه دیگر منتقل کرده است.
کد خبر: ۶۴۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ - 27January 2024

بازآرایی نظامیان آمریکایی در خاک سوریه از هراس عملیات‌های مقاومتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، منابع آگاه اعلام کردند که آمریکا شماری از نظامیان خود را در حومه الحسکه در شمال شرق سوریه از یک پایگاه به پایگاه دیگر منتقل کرده و این اقدام در راستای بازآرایی نیرو‌ها با هدف مقابله با حملات مستمر به آن‌ها انجام شده است.

منابع مذکور ضمن اشاره به این تحول افزودند که این بازآرایی ارتباطی با شایعه خروج نظامیان آمریکایی از خاک سوریه ندارد.

این منابع همچنین اعلام کردند که نظامیان آمریکایی با همکاری نیرو‌های سوریه دموکراتیک موسوم به قسد عملیاتی امنیت را داخل اردوگاه الهول از امروز شنبه آغاز کرده‌اند که چند روز طول خواهد کشید.

منابع آگاه تأکید کردند از زمانی که مقاومت اسلامی عراق عملیات‌های خود را در چارچوب مقابله با اشغالگری نظامیان آمریکایی و برای حمایت از مردم غزه آغاز کرده است، این نظامیان بیش از ۱۰۰ بار در عراق و سوریه هدف حملات موشکی، راکتی و پهپادی قرار گرفته‌اند.

مقاومت اسلامی عراق امروز اعلام کرد که دو پایگاه نظامیان آمریکایی را در میدان گازی کونیکو و روستای الخضراء در عمق خاک سوریه هدف حمله پهپادی قرار داده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار