مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اصفهان:

انسجام ظرفیت‌های فرهنگی در جهاد تبیین یک ضرورت است

سرهنگ رضایی با اشاره به ظرفیت‌های متقابل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ادارات عقیدتی سیاسی، گفت: انسجام ظرفیت‌های فرهنگی در جهاد تبیین یک ضرورت است.
کد خبر: ۶۴۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ - 27January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع استان اصفهان، حجت الاسلام «جواد رادمهر» مسئول عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  امروز (چهارشنبه) با حجت‌الاسلام «عیسی کیانی»  رئیس جدید عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در این دیدار با تبریک ایام ولادت حضرت علی (ع) و انتصاب حجت‌الاسلام کیانی، اظهار داشت: هماهنگی و انسجام ظرفیت‌های فرهنگی در جهاد تبیین یک ضرورت است.

 وی با اشاره به نقش عقیدتی سیاسی ها در نبردهای مسلح، ادامه داد: مجموعه عقیدتی سیاسی‌ها و نمایندگی‌های ولی فقیه در نیروهای مسلح ظرفیت بی‌نظیری در عرصه جهاد تبیین هستند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان به ظرفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موزه دفاع مقدس استان اصفهان اشاره کرد و افزود: این فضا فرصت مناسبی برای آشنایی نیروهای وظیفه و سایر بخش‌ها را با ارزش‌های دفاع مقدس فراهم کرده است.

وی همچنین از آمادگی این‌ اداره کل در راستای تولید و انتشار محتوای مکتوب و صوتی تصویری در حوزه دفاع مقدس خبر داد.

حجت‌الاسلام «عیسی کیانی» مسوول عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه اصفهان نیز بر ضرورت اقدامات مشترک و بهره گرفتن از ظرفیت‌های مجموعه‌ها در جهاد تبیین تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار