استاندار مرکزی:

حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی به آموزش در لایه‌های مختلف نیاز دارد

مخلص الائمه گفت: در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی به آموزش در لایه‌های مختلف نیاز داریم و باید با استفاده از اساتید توانمند، موج گسترده‌ آموزش را ایجاد کنیم، حتی در این زمینه برگزاری دوره‌هایی برای مدیران استان را دنبال خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۴۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ - 28January 2024

بسیاری از مدیران اهمیت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی را درک نکرده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، دکتر «فرزاد مخلص الائمه» استاندار استان مرکزی در نشست هئیت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی اظهار داشت: متأسفانه بسیاری از مدیران اهمیت روابط‌ عمومی، اطلاع‌رسانی و پیوست تبلیغی را درک نکرده‌اند، تا زمانی که این انفعال وجود دارد اتفاق شاخصی در حوزه اطلاع‌رسانی رقم نمی‌خورد لذا روابط عمومی‌ها باید کمک کنند تا این نگاه در مدیران اصلاح شود.

دکتر مخلص‌الائمه تأکید کرد: روابط عمومی‌ها باید با توجیه مدیران، این نگاه را ایجاد کنند که اطلاع‌رسانی و کار روابط عمومی و تعریف پیوست تبلیغی برای اقدامات یک ضرورت مهم و دارای اولویت است.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی اضافه کرد: حوزه روابط عمومی وظایف متعددی برعهده دارد که یک مورد آن اطلاع‌رسانی است، قسمتی از کار البته تنظیم ارتباطات داخلی و ایجاد ارتباط بین دستگاه با بخش‌های بیرونی است.

استاندار مرکزی تشکیل کمیته‌های تخصصی در هيئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان را اقدامی ارزشمند عنوان کرد و افزود: در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی به آموزش در لایه‌های مختلف نیاز داریم و باید با استفاده از اساتید توانمند، موج گسترده‌ آموزش را ایجاد کنیم، حتی در این زمینه برگزاری دوره‌هایی برای مدیران استان را دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار