نماینده پارلمان عراق:

واکنش عراق نسبت به تجاوزات آمریکا علیه نیرو‌های امنیتی ضروری است

یکی از نمایندگان پارلمان عراق بر ضرورت واکنش دولت این کشور در برابر تحریم‌ها و تجاوزات آمریکا علیه شخصیت‌ها و نیرو‌های امنیتی عراق تاکید کرد.
کد خبر: ۶۴۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ - 28January 2024

واکنش عراق نسبت به تجاوزات آمریکا علیه نیرو‌های امنیتی ضروری استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، «ثائر الجبوری» نماینده ائتلاف چارچوب هماهنگی عراق اظهار داشت: اقدام آمریکا مبنی بر قرار دادن نام برخی از شخصیت‌های ملی عراق در لیست تحریم‌ها با هدف سنجیدن سطح واکنش پارلمان این کشور و موضع‌گیری ما صورت می‌گیرد تا در صورت لزوم در قبال دیگر شخصیت‌های عراقی اعمال شود.

وی در ادامه افزود: دولت عراق باید برای بستن این پرونده به طرف آمریکایی فشار آورد. آمریکایی‌ها با چنین اقداماتی می‌خواهند میزان حساسیت و واکنش دولت، پارلمان و نیرو‌های مقاومت عراق را بررسی کنند.

الجبوری تصریح کرد: سکوت پارلمان و اعتراض نکردن به اقدامات آمریکا و تحریم‌های این کشور باعث می‌شود نام شخصیت‌های ملی دیگر نیز وارد لیست‌های آمریکا شود.

وی تاکید کرد: دولت باید به صورت قدرتمند وارد عمل شده و با سفارت آمریکا در خصوص تحریم‌ها و تجاوزات پی در پی علیه ملت عراق و نیرو‌های امنیتی این کشور رایزنی کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار