مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

یادواره بانوان شهیده حادثه تروریستی کرمان برگزار می‌شود

«پاریزی» از برگزاری یادواره بانوان شهیده حادثه تروریستی کرمان به‌مناسبت دهه فجر در بوستان مادر این شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ - 28January 2024

یادواره بانوان شهید حادثه تروریستی کرمان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «میثم پاریزی» مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان امروز در نشست خبری به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با بیان اینکه یک‌هزار و ۱۰۰ برنامه‌ ورزشی، فرهنگی، ورزش همگانی، روستایی و قهرمانی ویژه دهه فجر در سراسر استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: شعار برنامه‌های امسال «ایران قوی ورزش قوی است» زیرا در کنار امور اقتصادی و... نشاط و سلامت عمومی جامعه نیز مهم است و ورزش بانوان و همچنین توسعه ورزش بین جانبازان و معلولین نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان با بیان اینکه تمام برنامه‌های این کمیته پیوست فرهنگی دارد، از افتتاح ۳۸ پروژه عمرانی در استان با اعتبار ۶۱ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد، افزود: با افتتاح این پروژه‌ها ۵۰ هزار متر به سرانه ورزشی استان اضافه می‌شود و عمده این پروژه‌ها در مناطق کم‌برخوردار استان هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر کمیته ورزش جوانان باید پیوست انتخاباتی داشته باشند و افراد حوزه ورزش جدا از علایق سیاسی باید وجاهت جامعه ورزش استان را حفظ کنند. باید بتوانیم فضایی را فراهم کنیم که مشارکت در انتخابات بالا برود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از وجود ۱۷۰ سمن ثبت شده و همچنین تشکل‌های مردمی در استان خبر داد و بیان کرد: نگاه ما در حوزه جوانان هویت‌سازی و اقداماتی است که نگاه جوانان را به مسائل اجتماعی عمیق‌تر کند و استفاده از ظرفیت این سمن‌ها و تشکل‌ها برای گفتمان‌سازی برای استان یک ضرورت و بسیار مهم است. همچنین دهه فجر فرصت مناسبی برای گفت‌وگوی دو سویه بین جوانان و مدیران استان است.

این مسئول با اشاره به تهیه اطلس ازدواج و طلاق استان در بازه زمانی ۱۰ سال اخیر، افزود: ارائه مشاوره رایگان به جوانان به‌ویژه در حوزه ازدواج و طلاق، افتتاح طرح استعدادهای برتر ورزشی در کرمان، افتتاح ۲۴ خانه ورزش روستایی و برگزاری جشنواره «رسم جوانمردی» با رویکرد فرهنگی از جمله برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان است.

پاریزی در پایان از برگزاری یادواره بانوان شهید حادثه تروریستی کرمان به‌مناسبت دهه فجر و در روز ۱۳ بهمن‌ در بوستان مادر کرمان خبر داد و عنوان کرد: برگزاری ۲۰۷ برنامه فرهنگی و ورزش همگانی ویژه بانوان استان، افتتاح مسابقات کارکنان دولت، برگزاری جشن جامعه بزرگ ورزشی و برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی در شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر کرمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار