استاندار خراسان رضوی:

دستیاران فرمانداران با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در جهت حل مشکلات گام بردارند

نظری گفت: دستیاران فرمانداران باید با یافتن راهکارهای مناسب از طریق نظرات و پیشنهادات مردمی، مسئولان را در جهت حل مشکلات راهنمایی کنند.
کد خبر: ۶۴۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ - 28January 2024

دستیاران فرمانداران با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در جهت حل مشکلات گام بردارندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی امروز در نشست با دستیاران فرمانداران در امر مردمی‌سازی اظهار داشت: دستیاران «مردمی‌سازی» در فرمانداری‌ها باید پیگیر امور مردم باشند و مطالبات مردمی را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: باید زمینه را آماده کرد، ظرفیت‌ها را بالا برد و بسترسازی کرد تا مردم بتوانند مشکلات خود را حل کنند.

استاندار خراسان رضوی پیگیری مجدانه را یکی از وظایف دستیاران فرمانداران در امر مردمی‌سازی عنوان کرد و افزود: نقش شما، بسیج نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در مناطق روستایی است و اولین هدف باید تثبیت روستا و سپس امرار معاش آنان باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: راهکار و مدل‌های مردمی‌سازی را در لایه‌های مختلف و جغرافیای مختلف، بررسی و مهم‌ترین موضوعات مردم را از این طریق با همت عمومی رفع کنید.

نظری بیان داشت: عملکرد دستیاران فرمانداران در امر مردمی‌سازی باید به گونه‌ای باشد که مسئول را به بطن روستا و مسائل روستا به بطن دولت منتقل شود.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: دستیاران فرمانداران باید با یافتن راهکارهای مناسب از طریق نظرات و پیشنهادات مردمی، مسئولان را در جهت حل مشکلات راهنمایی کنند در عین حال نباید معطل مسئولین بمانند و اقدام عملی خود را توسط مردم به اجرا درآورند.

در این دیدار دستیاران فرمانداران در امر مردمی‌سازی نیز دغدغه‌های خود را با استاندار خراسان رضوی درمیان گذاشته و پیرامون پیگیری برخی مسائل گفت‌وگو کردند.

بخشنامه «ایجاد ساختار مردمی‌سازی در دستگاه‌های اجرایی» در دولت سیزدهم ابلاغ شده است، به موجب این بخشنامه، پست «دستیار مردمی‌سازی» در فرمانداری‌ها از محل تغییر عنوان یکی از پست‌های کارشناسی بلاتصدی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها