در سخنانی؛

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی: تعامل و همفکری، رمز موفقیت مرزبانان است

سردار شجاع گفت: تعامل و همفکری توام با همدلی، رمز موفقیت مرزبانان در اقصی نقاط مرزهای کشور، به ویژه خطه مرزی شرق کشور بوده است و بایستی این روحیه حفظ شود.
کد خبر: ۶۴۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ - 29January 2024

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی: تعامل و همفکری، رمز موفقیت مرزبانان استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در جلسه تعاملی مرزبانی خراسان رضوی و خراسان‌ جنوبی اظهار داشت: مرزبانان خراسان رضوی مقتدرانه و باصلابت ایستاده‌اند و اجازه هیچگونه ناامنی به دشمنان و قاچاقچیان نداده و نخواهد داد؛ ضمن اینکه همچون گذشته آمادگی همکاری و تعامل‌های لازم را با مرزبانی خراسان جنوبی داریم.

وی افزود: تعامل و همفکری توام با همدلی، رمز موفقیت مرزبانان در اقصی نقاط مرزهای کشور، به ویژه خطه مرزی شرق کشور بوده است و بایستی این روحیه حفظ شود. 

در ادامه این نشست، سردار سرتیپ دوم «حسین دهکی» فرمانده مرزی خراسان جنوبی در سخنانی ابراز داشت: در بازدیدی که صورت گرفت شاهد بودیم که مرزبانان از روحیه و انگیزه بسیار بالایی در جهت تداوم امنیت پایدار در مرزها برخوردار بودند. 

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل خوبی با مرزبانی استان خراسان رضوی وجود دارد، تصریح کرد: با تعامل و هم‌افزایی بین یگان‌های مرزی قطعا امنیت پایدار در مرزها حفظ خواهد شد.
در این نشست در خصوص برخی موضوعات در حوزه مرز نیز تبادل نظر شد.

همچنین فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی به همراه فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی و دیگر فرماندهان مرزبانی، از یگان‌های هنگ مرزی تایباد‌ و نیز ایست و بازرسی ۱۷ شهریور بازدید کرد.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار