در مراسم گرامیداشت شهید مرزبانی جواد آرمش؛

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی: مرزبانان به احدی اجازه ایجاد ناامنی و شرارت در مرزها را نخواهند داد

سردار شجاع گفت: امروز مرزبانان فراجا در راستای تقویت امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور مقتدرانه از مرزها صیانت می‌کنند و هرگز به احدی اجازه ایجاد ناامنی و شرارت که امنیت ایران اسلامی را خدشه‌دار کند نخواهند داد.
کد خبر: ۶۴۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ - 01January 2024

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی: مرزبانان اجازه ایجاد ناامنی در مرزها را به احدی نخواهند دادبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت ستوان یکم «جواد آرمش» فرمانده پاسگاه شرشری که با حضور قشرهای مختلف مردم در زاوه برگزار شد با اشاره به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه با حمایت‌ آمریکای جنایتکار اظهار داشت: نسل‌کشی در غزه توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی بی‌سابقه است و جوامع بین‌المللی در قبال این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در داخل و خارج از مرزها برای تامین امنیت پایدار، عنوان داشت: امروز مرزبانان فراجا در راستای تقویت امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور مقتدرانه از مرزها صیانت می‌کنند و هرگز به احدی اجازه ایجاد ناامنی و شرارت که امنیت ایران اسلامی را خدشه‌دار کند نخواهند داد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه به تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا بویژه مادر شهید آرمش پرداخت و خاطرنشان کرد: مادران شهدا فرزندان و مردانی را در دامن خود پرورش دادند که امروز امنیت و آسایش را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند و آحاد جامعه خود را مدیون خون پاک شهدا می‌دانند.

سردار شجاع در ادامه با حضور بر مزار شهید جواد آرمش با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کرد.

همچنین فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی به صورت جداگانه با خانواده ستوان دوم «امیر نامدار» جانشین پاسگاه شرشری شمالی و ستوان یکم «جواد آرامش» فرمانده پاسگاه شرشری جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.

ستوان دوم «امیر نامدار» جانشین پاسگاه شرشری شمالی و ستوان یکم «جواد آرامش» فرمانده پاسگاه شرشری جنوبی به ترتیب در سوم خرداد ۱۳۵۶ و ۳۰ شهریور ۱۳۶۷ در روستای صنوبر و دولت‌آباد از توابع شهرستان تربت‌حیدریه متولد شدند و در دهم دی ۱۳۹۵ در درگیری با اشرار مسلح در هنگ مرزی تایباد گروهان قلعه گک، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار