فرمانده مرزبانی فراجا:

تامین امنیت زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی بسیار ارزشمند است

سردار گودرزی گفت: تلاش مرزبانان در هنگ مرزی تایباد برای تامین امنیت کشور که امنیت زائران و مجاوران حریم مطهر امام هشتم بخشی از آن است ارزشمند و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۶۴۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ - 11January 2024

تامین امنیت زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی بسیار ارزشمند استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا از مراحل تکمیل طرح انسداد مرز و طرح‌های عمرانی هنگ مرزی تایباد بازدید و دستور پیگیری های لازم را صادر کرد.

سردار گودرزی در این بازدید اظهار داشت: تلاش مرزبانان در این هنگ برای تامین امنیت کشور بسیار ارزشمند است و تامین امنیت زائران و مجاوران حریم مطهر رضوی برعهده مرزبانان این خطه است.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اقدامات انجام شده در راستای معیشت مرزبانان، انسداد مرز و امنیت پایدار در مرزهای خراسان رضوی قابل قدردانی است.

طرح تقویت استحکامات مرزی در امتداد ۸۰ کیلومتر از مرز شهرستان‌های مرزی تایباد و صالح‌آباد با کشور افغانستان در حال اجرا است. این اقدامات از ابتدای امسال در طول مرزهای استان خراسان رضوی آغاز شده، علاوه بر این ۸۰ کیلومتر، در سال‌های گذشته نیز طرح استحکام‌بخشی در طول کیلومترها از مرز مشترک استان خراسان رضوی با افغانستان به اجرا درآمده بود.

استحکام‌بخشی برخی از پاسگاه‌های مرزی استان در طول مرز ۲۹۳ کیلومتری این استان با افغانستان از ابتدای امسال نیز تقویت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها