در نشست فرماندهان مرزبانی استان‌های مرزی؛

فرمانده مرزبانی انتظامی: تجهیز پاسگاه‌های مرزی به ریزپرنده/ برخورد با قاچاقچیان سلاح، مواد مخدر و کالا اولویت مرزبانانی است

سردار گودرزی گفت: به منظور تسهیل در روند اجرای مأموریت‌های مرزبانی، سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی و همچنین ریزپرنده‌هایی تهیه شده که در چند روز آینده در اختیار پاسگاه‌های مرزی سراسر کشور قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۴۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ - 02February 2024

فرمانده مرزبانی انتظامی: تجهیز پاسگاه‌های مرزی به ریزپرنده/ برخورد با قاچاقچیان سلاح، مواد مخدر و کالا اولویت مرزبانانی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، نشست فصلی فرماندهان مرزبانی استان‌های مرزی و معاونین حوزه مرکزی فرماندهی مرزبانی فراجا با حضور سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتطامی روز گذشته در مشهد برگزار شد.

سردار گودرزی در این نشست اظهار داشت: مرزبانان مقتدر ایران اسلامی از روحیه بالا و انگیزه مطلوبی برخوردار هستند.  

وی افزود: فرماندهان با حضور در این دوره‌ها که بویژه در جوار بارگاه منور امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود روحیه دین‌باوری، ایثار و فدرکاری را که از جنس امید است در خود تقویت می‌کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی در ادامه به تشریح دستاورد‌های برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی در این سفر پرداخت و تصریح کرد: در این جلسات به موضوع تغییر تاکتیک و هوشمندسازی مرز‌ها پرداخته شد و ایرادات و اشکالات برطرف شد تا مرزبانی در اجرای ماموریت‌ها و عملیات‌ها بهتر از گذشته عمل کند.

سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری مجرمین و متجاوزین مرزی گفت: برخورد با واردکنندگان سلاح و مهمات، قاچاق مواد مخدر و کالا در اولویت کار مرزبانان قرار دارد بطوری که تاکنون مقادیر زیادی مواد مخدر، کالای قاچاق و سلاح از قاچاقچیان کشف شده است.

وی در ادامه به تحولی که در مرزبانی آغاز شده اشاره کرد و بیان داشت: امروز جاده‌های مرزی، اماکن، تجهیزات و انسداد فیزیکی مرز‌های کشور مورد توجه دولتمردان و ستاد کل نیرو‌های مسلح قرار گرفته است؛ بر همین اساس به عنوان اولویت در دستور کار مرزبانی انتظامی قرار دارد و اقدامات لازم در این خصوص در حال انجام است.

فرمانده مرزبانی انتظامی در ادامه در خصوص تجهیز پاسگاه‌های مرزی گفت: سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی و همچنین ریزپرنده‌هایی تهیه شده که در چند روز آینده در اختیار پاسگاه‌های مرزی سراسر کشور قرار خواهد گرفت تا اجرای ماموریت‌ها را برای مرزبانان تسهیل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار