مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس بابلسر:

اجرای ۵۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در بابلسر/ همایش بزرگ ۱۲۰۰ نفری پیشکسوتان دفاع‌مقدس برگزار می‌شود

«طاهری» از اجرای ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی هنری ویژه دهه فجر در بابلسر خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۰ - 30January 2024

اجرای ۵۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در بابلسر/ همایش بزرگ ۱۲۰۰ نفری پیشکسوتان دفاع‌مقدس برگزار می‌شود«سیدباقر طاهری» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران ضمن تبریک فرارسیدن دهه‌فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: اصحاب‌رسانه در جهاد تبیین، نقش افسران جنگ نرم را ایفا می‌کنند.

وی افزود: یکی از وظایف ذاتی این مجموعه براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین است که دهه مبارک فجر، بهترین فرصت برای همه ما است تا پیرامون آن و نقشی که می‌توان در این راستا ایفا کرد خود را آماده کنیم.

طاهری بیان کرد: باتوجه به اینکه سالهاست دشمنان ایران اسلامی درصدند به کشور و نظام ما آسیب برسانند، به لطف الهی، با پشتیبانی مردم غیور و رهبری مدبر دشمنان ما نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

به گفته وی، مجموعه حفظ‌ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس شهرستان بابلسر در طول چند‌سال اخیر اقدامات قابل توجهی انجام داده است که توسعه‌بخشی، این مجموعه را از سایر مجموعه‌های استان متمایز کرده است.

مسئول حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان بابلسر در ادامه با اشاره به اینکه از میان ۵۰ عنوان برنامه دهه‌فجر امسال، ۱۸ همایش در سطح شهرستان بابلسر برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها از هشتم بهمن آغاز تا ۲۲ بهمن به پایان می‌رسد.

مطالب بیشتر:

**نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مراکز قرآنی استان مازندران

**برگزاری اردو‌های راهیان نور و پیشرفت در دانشگاه‌های مازندران

طاهری با بیان اینکه در شهرستان بابلسر ۲۴ شهید گمنام در ۱۲ مکان تدفین شده‌اند، افزود: برگزاری همایش جهاد تبیین هیئت امنای اماکن شهدای گمنام در مصلی جمعه بهنمیر برگزار می‌شود.

وی در تشریح برنامه‌های دهه‌فجر امسال گفت: همایش توجیهی مدیران مدارس متوسطه و راهنمایی برای تبیین اهداف شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا و تقویت کمیته شهید پژوهی در مدارس با حضور مدیر آموزش و پرورش بابلسر، معاونین و مدیران مدارس، همایش مدیران مدارس بهنمیر، تشریح برنامه‌های دهه‌فجر در دفتر امام‌جمعه هادی‌شهر، همایش بصیرتی جهاد تبیین ویژه مداحان شهرستان در نمایشگاه دفاع‌مقدس، همایش بصیرتی جهاد تبیین در آستانه حضرت قاسم (ع) بهنمیر، مسجد محله میاندشت، محله شهید طالبی بابلسر و روستای ولیکرود پشت، نشست با خبرنگاران و اصحاب‌رسانه، حضور در مراسم دعای ندبه در اماکن متبرکه، حضور پرشور در نمازجمعه، جلسه شورای برنامه‌ریزی در دفتر امام‌جمعه بابلسر و بهنمیر، جلسه پیشکسوتان بسیج در سپاه بابلسر، همایش مدیران مدارس بهنمیر، جلسه مدیران حفظ‌ آثار، همایش بصیرتی جهاد تبیین با حضور بانوان، مانور خودرویی در شهر بابلسر و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های مجموعه حفظ‌ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس شهرستان بابلسر به شمار می‌آید.

طاهری همچنین در پایان، از برگزاری همایش بزرگ هزار  و ۲۰۰ نفری یادگاران دفاع‌مقدس در ۲۱ بهمن‌ در متل بانک‌ملی بابلسر خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار