پیام تسلیت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی درگذشت آیت‌الله «نمازی»

سرلشکر باقری در پیامی درگذشت آیت‌الله «نمازی» عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۴۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ - 30January 2024

سرلشکر باقریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله «عبدالنبی نمازی» عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمة لا یسد‌ها شیء الى یوم القیامة»

ارتحال عالم ربانی، فقیه عالی‌قدر، استاد پارسا و پرهیزکار آیت‌الله عبدالنبی نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امام جمعه و نماینده سابق ولی فقیه در کاشان و از نقش‌آفرینان اصلی تربیت دینی و انقلابی پاسداران انقلاب اسلامی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

این روحانی وارسته و آگاه به زمان، عمر پربرکت خود را در جهاد و ممارست برای ترویج علوم و معارف اسلام ناب محمدی (ص) و فقه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و تربیت نیرو‌های بصیر، انقلابی و ولایی برای دفاع از اسلام، ولایت، انقلاب، نظام و میهن اسلامی و همچنین خدمت به مردم شریف و نجیب ایران سپری کرد.

پیشکسوتان و حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس حضور گرم و روحیه‌بخش او را در سنگر‌های نبرد با دشمن بعثی به یاد دارند و محیط نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور مجاهدت و همت والای او برای بسط آموزش‌های عقیدتی سیاسی و تربیت نیرو‌های شایسته برای حضور در میدان‌های جهاد و شهادت است.

مصیبت فقدان آن عالم جلیل‌القدر و فقیه فقید را به محضر مقدس حضرت بقیةالله‌الاعظم (ارواحنا فداه)، نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده مکرم و عموم شاگردان و علاقمندان وی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و از درگاه خدای بزرگ برای او علو درجات و همجواری با حضرت اباعبدالله‌الحسین (علیه‌السلام) و برای سوگ‌دیدگان، داغ‌دیدگان و بازماندگان معزز صبر جمیل اجر جزیل توأم با پاداش صابرین مسالت می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

بهمن‌ماه ۱۴۰۲

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار