پیام تسلیت دانشگاه جامع امام حسین علیه‌السلام در پی شهادت سردار «کسائیان»

سردار «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا مازندران و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۵۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ - 23February 2024

پیام تسلیت دانشگاه جامع امام حسین علیه‌السلام در پی شهادت سردار «کسائیان»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام با صدور پیامی شهادت جانباز شهید سردار سید محمد کساییان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

روح بلند سید بزرگوار و دوست‌داشتنی و جانباز عزیز و مخلص سال‌های دفاع مقدس، سردار رشید اسلام حاج »سید محمد کساییان« که عمر با برکتش در جهاد و خدمت‌گزاری به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی طی شد، به ملکوت اعلی پیوست.

آن بزرگوار بی‌ادعا، در سال‌های پایانی عمرش، در مسیر تبدیل دانش ضمنی به دانش صریح در حوزه‌های خط‌شکنی تیپ و لشکر در جنوب و مقابله با ضدانقلاب مسلح در شمال کشور، در دانشگاه جامع حضرت امام حسین علیه السلام، قرارگاه مرکزی انتقال فرهنگ و تجارب دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، کوشید و در این تلاش خالصانه، از همه‌چیز گذشت و گذاشت. در نهایت پس از تحمل تبعات مجروحیت‌ها و آلام مترتب با آن، در شب جمعه به دوستان و هم‌رزمان و برادر شهیدش پیوست. 

خدای سبحان ایشان را با اولیای الهی، امام عظیم الشان «ره» و شهدای گرانقدر محشور فرماید. ان شاءالله.

ما همکاران و همراهان آن فقید سعید در دانشگاه جامع حضرت امام حسین علیه‌السلام با تسلیت ضایعه‌ی فقدان آن عزیز سفرکرده به امام المسلمین و یاران و هم‌سنگرانش، برای خانواده‌ی آن سعید، صبر و اجر می‌طلبیم.

از طرف فرماندهی، اعضا هیات علمی، پژوهشگران و کارکنان دانشگاه جامع امام حسین علیه‌السلام

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها