مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران:

رضایت‌مندی شرط خدمتگزاری به جامعه معزز ایثارگری است

کهنسال شرط خدمتگزاری به جامعه معزز ایثارگری را رضایتمندی دانست و گفت: هرچقدر در گفتمان‌سازی خوب عمل کنیم به همان انداره در جهت حل مشکلات موفق هستیم.
کد خبر: ۶۴۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ - 30January 2024

رضایت‌مندی شرط خدمتگزاری به جامعه معزز ایثارگری استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران امروز (سه‌شنبه) در راستای بیستمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به محمودآباد و به نمایندگی از حسینی‌پور، در نشست صمیمی با مردم شریف و نیز جامعه معزز ایثارگری روستاهای میرده سفلی، علیا و کنس مرز مهمترین مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی و جمعبندی قرار داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در ادامه از گلزار شهدای ۶ مزاری روستای کنس مرز بازدید و ضمن بررسی میدانی و پیشرفت فیزیکی، بر اولویت قرار دادن ساماندهی این گلزار به عنوان دستاورد این سفر تاکید کرد.

کهنسال همچنین در محل میز خدمت بنیاد محمودآباد با جمعی از جامعه معزز ایثارگری و نیز فرزندان معزز شهدا دیدار؛ دغدغه‌ها و مشکلات این عزیزان را به صورت موردی بررسی و در رابطه با موضوعات طرح شده «اشتغال، بیمه، خودرو، درمانی، دیدار با مقام معظم رهبری مدظله العالی، حفظ کرامت و منزلت جامعه ایثارگری از سوی دستگاه‌ها و ...» توضیحات لازم ارائه کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین با آزاده جانباز سرافراز احسان آبیار مشاور سابق استاندار مازندران در امور ایثارگران دیدار و از وی عیادت کرد.

سعید کهنسال در پایان سفر یک روزه به شهرستان محمودآباد طی گفت و گویی، با بیان اینکه شرط خدمتگزاری به جامعه معزز ایثارگری، رضایتمندی است، گفت، آنچه در دیدار چهره به چهره با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به عنوان یک اصل قلمداد میشود مداومت در پیگیری مشکلات این عزیزان است، مهم این است به وظائف سازمانی خود در مقابل حل مشکلات این عزیزان عمل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه خدمت به این قشر معزز نیازمند باور قلبی و اعتقادی است، اظهار کرد: در رابطه با موضوعات جامعه معزز ایثارگری و رفع مشکلات آنان باید صداقت و سعه صدر داشته باشیم، تلاشمان این است قدرت پاسخگویی را تقویت کنیم، هرچقدر در گفتمان سازی خوب عمل کنیم به همان انداره در جهت حل مشکلات و دغدغه‌های این عزیزان موفق خواهیم بود.

شهرستان محمودآباد ۳۸۶ شهید، هزار و ۷۹ جانباز، ۸۶ آزاده، یک شهید مدافع حرم و دو شهید گرانقدر تقدیم نظام و انقلاب اسلامی ایران کرد. 

معاون مددکاری، مشارکت‌های مردمی و تشکلها، رئیس دفتر مدیرکل، رئیس بنیاد محمودآباد و مدیر روابط عمومی بنیاد استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران را در سفر به این شهرستان همراهی کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها