رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی مطرح کرد؛

اجرای ۴۰۲ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در خراسان رضوی

حجت‌الاسلام‌ سلطانی از برگزاری ۴۰۲ عنوان برنامه ویژه چهل‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» در سطح استان خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ - 30January 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «سید محمد سلطانی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر اظهار داشتت: اجرای هشت هزار برنامه ویژه دهه فجر توسط کمیته‌های برگزاری چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان خراسان رضوی برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: مراسم ویژه ایام‌الله دهه فجر توسط ۲۸ کمیته اجرایی در ستاد دهه فجر استان و مشهد برنامه‌ریزی شده و برنامه‌های ویژه‌ای در هزار و ۷۰۰ مسجد و هشت هزار مدرسه، بقاع متبرکه، هیئت‌های مذهبی، ورزشی، ادارات و نهاد‌های سطح استان اجرا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان در ۱۱ بهمن ماه و جشن ویژه دهه فجر در ۱۲ بهمن در سالن شهید بهشتی مشهد، رژه موتوری در شش محور که ابتدای آن فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد و انتهای آن میدان شهدا است، عطرافشانی گلزار شهدا، نورافشانی در ۳۱۳ نقطه از مشهد و استان در شب ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر است که در مجموع ۴۰۲ در سطح استان اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول بیان داشت: اقتدار و پیشرفت ایران را به برکت ایستادگی و مقاومت مردم ایران و حضور در صحنه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی در طول ۴۵ سال شاهد هستیم، بنابراین یکی از ویژه‌برنامه‌های دهه فجر افتتاح هزار و ۸۷۲ پروژه عمرانی است و تلاش می‌کنیم بسترساز حضور پرشور، با معنا و شناخت اقشار مختلف مردم، به ویژه رای اولی‌ها باشیم در این راستا از مردم می‌خواهیم علاوه بر شرکت گسترده در جشن و مراسم‌های ویژه دهه فجر، در انتخابات اسفند نیز حضور پررنگی داشته باشند.

سلطانی خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان ساعت نه صبح شروع خواهد شد. مسیر راهپیمایی در مشهد نیز از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی است که در طول مسیر غرفه‌های مختلف فرهنگی و علمی و به صورت ویژه جهت نمایش دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در طول ۴۵ سال و اجرای برنامه‌های مختلف مانند احرای سرود و نمایش توسط کودکان و نوجوانان را خواهیم داشت.

وی افزود: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن، رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر رضوی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری هشت هزار برنامه فرهنگی، هنری، قرآنی، جشنواره، نشست بصیرتی و تبیینی، ورزشی، طرح مواسات و یادواره شهدا توسط کمیته‌های برگزاری چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی استان در دهه فجر برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: برپایی ‌میز خدمت ‌در مناطق ‌محروم ‌و حاشیه ‌مشهد و طرح غربالگری ‌سلامت،‌ حقوقی ‌و ‌مشاوره، نشست علمی با موضوع تاثیر انقلاب اسلامی در مسائل بین‌المللی، برگزاری ۱۲ نشست علمی با موضوع انقلاب اسلامی در مدارس علمیه از دیگر برنامه‌هایی است که در این دهه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: پروژه‌های مختلفی نیز در این دهه در بخش‌های صنعت، ارتباطات و مخابرات، محرومیت‌زدایی، توسعه شهری، کشاورزی و منابع طبیعی، انرژی، بهداشت و درمان، حمل و نقل جاده‌ای، آموزش، توسعه روستایی، تامین آب و اجرای شبکه‌های فاضلاب، توسعه و اجرای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی، توسعه و خدمات عشایری و مسکن مهر کلنگ‌زنی شده و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار