فرماندار نهاوند تاکید کرد؛

نقش موثر روحانیت در مشارکت حداکثری در انتخابات

«احمدوند» گفت: وظیفه داریم با جهاد تبیین مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب و تشویق کنیم. ضمن اینکه روحانیون و مبلغان در این امر از رسالت و وظیفه خطیری برخوردار هستند.
کد خبر: ۶۴۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵ - 31January 2024

نقش موثر روحانیت در مشارکت حداکثری در انتخاباتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، گردهمایی مبلغین شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار نهاوند و جمع کثیری از  روحانیون به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در سالن سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

«ضرغام احمدوند» فرماندار نهاوند در این مراسم بر تبلیغ مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات با توجه به سخنان اخیر رهبری در مورد اهمیت انتخابات تاکید کرد. 

وی با بیان اینکه دشمن تمام هم و غم خود را بر این بنا کرده که سطح مشارکت مردم در انتخابات این دوره را با دسیسه‌های مختلف پایین آورد، افزود: وظیفه داریم با جهاد تبیین و نیز تشریح خدمات نظام و دولت با امیدآفرینی در جامعه مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب و تشویق کنیم. ضمن اینکه روحانیون و مبلغان در این امر از رسالت و وظیفه خطیری برخوردار هستند.

فرماندار نهاوند با اشاره به خدمات ارزنده دولت سیزدهم متذکر شد: از روحانیت و مبلغان شهرستان درخواست داریم که این خدمات را برای مردم تبیین و بازگو کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار