فرماندار شوش:

سفر راهیان‌نور آثار معنوی فراوانی برای جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها دارد

حویزه انتقال مفاهیم دفاع مقدسی به جوانان و نوجوانان را ضروری دانست و گفت: انس و الفت جوانان و نوجوانان با شهدا دارای آثار معنوی و تربیتی فراوانی است که یادمان‌های دفاع مقدسی شوش شاهد دگرگونی روحی جوانان بسیاری بوده است.
کد خبر: ۶۴۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ - 31January 2024

سفر راهیان‌نور آثار معنوی فراوانی برای جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها داردبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «محسن حویزه» فرماندار شهرستان شوش امروز در نشست ستاد راهیان نور شوش در محل یادمان فتح المبین با اشاره به ظرفیت‌های خاص دفاع مقدسی این شهرستان اظهار داشت: شهرستان شوش، سرزمین عملیات‌های بزرگی چون فتح‌المبین و فکه است که یادمان‌های آن سالانه از دهها هزار زائر از سراسر کشور میزبانی می‌کنند.

وی میزبانی از کاروان‌های راهیان نور را افتخاری برای مسئولین این منطقه دانست و افزود: همه در قبال شهدایی که جان خود را برای دفاع از انقلاب و اسلام اهدا کردند، مسوول هستند.

فرماندار شوش ظرفیت‌های گردشگری دفاع مقدس این شهرستان را کم نظیر دانست و گفت: بازدید کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی این شهرستان فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های دفاع مقدس، فرهنگی، مذهبی، تاریخی و گردشگری شوش به سراسر کشور است.

وی ادامه داد: حرکت بزرگ راهیان نور از جمله ارزنده‌ترین کارهای فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی است که آثار معنوی فراوانی برای جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها دارد.

حویزه انتقال مفاهیم دفاع مقدسی به جوانان و نوجوانان را ضروری دانست و بیان داشت: انس و الفت جوانان و نوجوانان با شهدا دارای آثار معنوی و تربیتی فراوانی است که یادمان‌های دفاع مقدسی شوش شاهد دگرگونی روحی جوانان بسیاری بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور شد: مردمی بودن جشن‌های دهه فجر همواره رویکرد ویژه برنامه‌های این ایام در شوش بوده است که باید همچون گذشته مردم نقش اصلی و محوری را در گرامیداشت این ایام داشته باشند.

فرماندار شوش در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم حفظ آمادگی حداکثری دست اندرکاران انتخابات در این شهرستان تاکید کرد و گفت: ستاد انتخابات شهرستان شوش برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی با حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار