در جمع فعالان فرهنگی خراسان رضوی؛

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع): رأی مردم موشکی به قلب دشمن/ انتخابات پیش‌رو، فتح خرمشهر دیگری است

سردار افراسیابی گفت: همه باید برای حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات تلاش کنیم و امروز هر رأی ملت غیور ایران اسلامی پرتاب یک موشک به قلب دشمن است.
کد خبر: ۶۴۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷ - 31January 2024

هر رأی ما، موشکی به سینه دشمن/انتخابات پیش‌رو، فتح خرمشهر دیگری محسوب می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در جمع فعالان فرهنگی خراسان رضوی که در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، یک انقلاب فرهنگی است و مأموریت ما هم یک مأموریت فرهنگی است.

وی با بیان اینکه قطعاً مأموریت اصلی نظام مقدس اسلامی، کار فرهنگی است، خاطرنشان کرد: برگزاری راهیان نور هم یک عملیات فرهنگی است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تاکید بر اینکه کار فرهنگی یک مأموریت بسیار سختی است در صورتی که اسم آن جنگ نرم است، تصریح کرد: باید بتوانیم این عملیات فرهنگی را به بهترین شکل ممکن انجام بدهیم.

افراسیابی با اشاره به اینکه رزمندگان فرهنگی نیز کار سختی در جامعه دارند، تصریح کرد: همیشه در حوزه امر به معروف به دنبال نهی از منکر هستیم در صورتی‌ که کار فرهنگی به معنای اجرای امر به معروف است و باید مردم را به سمت خوبی‌ها و ارزش‌ها هدایت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کار فعالان فرهنگی باید هدایتگر جامعه به سمت خوبی‌ها و ارزش‌ها باشد و مطمئناً این مسیر سختی‌هایی هم دارد، افزود: کار فرهنگی بسیار حائز اهمیت است چراکه در جمهوری اسلامی محدودیت‌هایی وجود دارد و از هر ابزاری نمی‌توان برای پیشبرد امور فرهنگی و اهداف خود استفاده کرد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: در اجرای کار فرهنگی در جمهوری اسلامی باید مراقب بود در عین‌ حالی‌ که این کار انجام می‌دشود به شخصی ظلم و حق فردی هم ضایع نشود.

افراسیابی با بیان اینکه در کار فرهنگی شاید عاملان آن دیده نشوند و باید در این مسیر خود را هزینه کرد، تشریح کرد: شاید در این مسیر هم مورد آماج حمله و توهین قرار بگیریم اما برای دستیابی به اهدف مورد نظر باید ثابت قدم و استوار بود.

وی با تأکید بر اینکه امروز کار اثربخش، تقویت جمهوری اسلامی و امیدوارکردن مردم به دین و انقلاب و نظام است و باید این مسیر را ادامه داد، ابراز داشت: اگر معنای کار فرهنگی را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی متوجه می‌شدیم وضعیت بهتری نسبت به امروز داشتیم.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع)  با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توانسته این انقلاب و کشور را سرپا نگه دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی مهمترین اقدام آحاد جامعه در این ایام، زنده کردن دوباره انقلاب اسلامی است که این مهم با حضور حداکثری در انتخابات محقق می‌شود و در این راه از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد.

انتخابات پیش‌رو، فتح خرمشهر دیگری محسوب می‌شود

افرسیابی در ادامه با اشاره به اینکه همه باید برای حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات تلاش کنیم و امروز هر رأی ما یک موشک به قلب دشمن است، تاکید کرد: انتخابات پیش‌رو نیز فتح خرمشهر دیگری محسوب می‌شود و حتی از بسیاری از عملیات‌های دفاع مقدس گسترده‌تر و بااهمیت‌تر است.

وی با بیان اینکه ارزش عملیات بزرگ انتخابات بیش از عملیات‌هایی که انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: فعالان فرهنگی با بهره‌گیری از هنر خود به شیوه‌های مختلف می‌توانند در افزایش مشارکت تاثیرگذار باشند. همچنین باید از دهه فجر و جشن‌های شعبانیه حداکثر استفاده را کرد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تأکید بر اینکه در نیمه شعبان باید جشن پیروزی در عملیات بزرگ انتخابات را برگزار کنیم، عنوان داشت: کار فرهنگی و هنری جهاد تبیین محسوب می‌شود و تأثیرگذاری آن می‌تواند از سخنرانی یشتر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار