توسط معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تشریح شد؛

ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی در دهه مبارک فجر

حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۴۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱ - 31January 2024

ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی در دهه مبارک فجربه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسین شریعتی‌نژاد» معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با تشریح ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: همزمان با این ایام فرخنده ویژه‌برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای به صورت شبانه روزی در آستان مقدس رضوی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها در رواق‌های حرم مطهر رضوی و با محوریت رواق امام خمینی (ره) با سخنرانی حجج‌اسلام حسینی قمی، سرلک، پناهیان، حاج علی‌اکبری، فرزانه، ماندگاری و آیات عظام علم‌الهدی و صدیقی همراه خواهد بود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: در ایام دهه مبارک فجر زائران حرم مطهر رضوی از اجرای برنامه و مدیحه‌سرایی مداحان از جمله مهدی رسولی، میثم مطیعی، منصور ارضی بهره‌مند خواهند شد و همچنین سرودهای انقلابی در رواق‌ها و صحن‌های متفاوت اجرا خواهد شد.

شریعتی‌نژاد ادامه داد: معرفی چندین کتاب با موضوع انقلاب اسلامی با حضور میهمانان ویژه و همچنین تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب نشست‌های تخصصی برای زائران ایرانی و غیرایرانی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام دهه فجر در حرم مطهر رضوی است.

وی تصریح کرد: در شب 22 بهمن گلبانگ الله اکبر در حرم مطهر رضوی با محوریت رواق بزرگ امام خمینی (ره) طنین‌انداز می‌شود و زائران حریم ملکوتی رضوی با سر دادن شعار «الله اکبر» در این شب باشکوه، با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان خواهند کرد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان مقدس رضوی بیان داشت: جشن شکوفه‌ها ویژه دختران از جمله برنامه‌هایی است که در روز 22 بهمن در رواق مبارکه حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود. برگزاری حلقه‌های معرفت با موضوع انقلاب اسلامی در مدرسه پریزاد و برگزاری کارگاه نقاشی بزرگ انقلاب اسلامی در رواق دارالمرحمه برای کودکان در طول حدود 110 متر، از دیگر برنامه‌های حرم مطهر رضوی در ایام در دهه فجر است.

شریعتی‌نژاد گفت: در حوزه کودک و نوجوان سه کتاب معرفی خواهد شد و علاوه بر اینها، شب شعر برای عرب‌زبان‌ها و نشست‌های تخصصی در اتاق فاطمیون در این ایام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار