ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری:

دستاوردهای نظام اسلامی عامل بازدارندگی است

امیر میهن‌دوست با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه‌های علمی و دفاعی، گفت: دستاوردهای نظام اسلامی، عامل بازدارندگی است و دشمن را به نتیجه رسانده است که نمی‌تواند اقدام سختی در برابر ایران اسلامی داشته باشد.
کد خبر: ۶۴۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ - 31January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، امیر سرتیپ دوم «سیاوش میهن‌دوست» ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری امروز (چهارشنبه) در نشست خبری به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با اتکا به خدا و با پشتوانه یک ملت توانست انقلابی را آغاز کند که کمتر از ۲۰ سال به پیروزی رسید و لرزه بر اندام دشمنان اسلام انداخت. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منافع مستکبران را به خطر انداخت، افزود: استکبار جهانی و نظام سلطه طی ۴۵ سال گذشته توطئه‌های مختلفی را برای مقابله با انقلاب اسلامی از جمله ترورها، غائله‌ها و فتنه‌های مختلف طراحی کردند، و یکی از اقدامات آنها بزک کردن جلوه‌ رژیم گذشته است که لازم است در راستای جهاد تبیین در این خصوص اقدام مناسب داشت و واقعیات این رژیم را برای مردم تبیین کرد.

امیر میهن‌دوست گفت: جنگ‌های ترکیبی و شناختی دشمن از دیگر توطئه‌های دشمن است و سلاح مقابله در این میدان بصیرت است و لذا باید هوشیار و بیدار باشیم؛ دشمن دشمنی خود را خواهد کرد، چرا که از دشمن باید انتظار دشمنی داشت و اگر گاهی با ما مهربانی می‌کند، یقین بدانیم که دشمنی او با ما بیشتر شده و قصد دارد با ترفندهای خطرناک‌تری وارد میدان شود و ضربه کاری خود را وارد کند.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری تاکید کرد: آمریکا یا اسرائیل تحت هیچ شرایطی با ما دوست نبوده است و نخواهند شد و اگر کسی چنین فکری کند، افکار واهی داشته و نادان است، چرا که آمریکا حتی به هم‌پیمانان خود نیز وفادار نیست.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سال پیش فرمودند رژیم غاصب صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید و مسلماً این امر محقق خواهد شد و امروز تنها راه مقاومت است.

امیر میهن‌دوست بر ضرورت بیان دستاوردهای نظام اسلامی در جامعه تاکید کرد و افزود: برغم مشکلات اقتصادی که بخشی از آن جهانی است، نظام اسلامی در طول این ۴۵ سال نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردهای بسیار مهمی را در تمام عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، علمی، سیاسی و فرهنگی داشته است و امروز در سایه همین دستاوردها دشمنان ما به یقین رسیده‌اند که نمی‌توانند جنگ سختی را با جمهوری اسلامی ایران آغاز کنند. 

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی جوانان دانشمند و غیور ایرانی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در نیروهای مسلح یادآور شد: برخی از این دستاوردها به صورت جزئی در رزمایش‌های مختلف به نمایش درآمده‌اند تا مایه دلگرمی مردم باشد، اما به‌طور مسلم نمی‌توان تمام دستاوردها را به نمایش گذاشت.

میهن‌دوست ادامه داد: در رزمایش سال گذشته و امسال در منطقه نصرآباد قریب به ۲۰ نوع سلاح جدید و هوشمند را آزمایش کردیم؛ سلاح‌هایی که در نقاط مورد اراده فرمانده اصابت می‌کرد، این سلاح‌ها با قدرت تخریب فوق‌العاده در نیروی زمینی، هوایی، هوانیروز، پدافند هوایی و نیروی دریایی استفاده شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش‌رو، گفت: جلسات روشنگری در سطوح مختلف در ارتش برگزار می‌شود و در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۷.۵ درصد از یگان‌های اصفهان در انتخابات شرکت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار