در جمع فرماندهان و کارکنان فرماندهی اطلاعات و شناسایی الکترونیکی؛

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش: پدافند هوایی ضامن امنیت و قدرت ملی است

امیر سرتیپ الهامی پدافند هوایی را خط مقدم دفاع از کشور دانست و گفت: پدافند هوایی، ضامن امنیت و قدرت ملی کشور است.
کد خبر: ۶۴۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ - 06February 2024

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش: پدافند هوایی، ضامن امنیت و قدرت ملی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان فرماندهی اطلاعات و شناسایی الکترونیکی این نیرو ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: بکارگیری سیستم‎های پیشرفته بومی سیگنالی در طیف‌های مختلف، موجب شده که پدافند هوایی در اجرای مأموریت‎‌های رصد و شناسایی امنیت اطلاعاتی بسیار بالایی داشته باشد.

امیر سرتیپ الهامی با اشاره به نقش خطیر فرماندهی اطلاعات و شناسایی الکترونیکی در اجرای مأموریت یگان‌های حساس و راهبردی پدافند در شبکه یکپارچه فرماندهی و کنترل افزود: امروز همه مناطق پدافندی در کشور با اتکا به توانایی داخلی و بدون وابستگی، به انجام مأموریت می‌پردازند که این موضوع یکی از نقاط شاخص پدافند است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دشمنان با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه نتوانسته‌اند مسیر رشد و پیشرفت ایران را بگیرند، گفت: پدافند هوایی، ضامن امنیت و قدرت ملی کشورمان است.

امیر الهامی با تأکید بر اینکه همه نقاط پدافند هوایی در سطح کشور مهم، حساس و حیاتی هستند، خاطرنشان کرد: پدافند هوایی خط مقدم دفاع از کشور است و باید در هر موقعیت و شرایطی آماده دفاع باشد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار