فرماندار آبدانان؛

فجر انقلاب، دمیدن خورشید استقلال و آزادی در کشور بود

«رحمانی» گفت: فجر انقلاب دمیدن خورشید استقلال و آزادی در کشور بود و دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان و آگاهی دستاورد‌ها و پیشرفت‌های کشور در تمام زمینه‌ها است.
کد خبر: ۶۴۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ - 31January 2024
فجر انقلاب، دمیدن خورشید استقلال و آزادی در کشور بود به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام در آستانه چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب همزمان با سراسر استان امروز چهارشنبه به صورت نمادین با حضور «محمد رحمانی» فرماندار، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین ادارات در سالن امتحانات آموزش و پرورش آبدانان نواخته شد.
 
«محمد رحمانی» فرماندار آبدانان در این مراسم اظهارداشت:امروز با نواخته شدن زنگ انقلاب بار دیگر نوای انقلاب و یادآوری روز‌های خوب آن دوران در جامعه ما طنین انداز شد. 
 
این مسئول با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: اکنون ما در تمامی ابعاد دارای رتبه و مقام هستیم، ولی در زمان پهلوی ما هیچگونه اقتداری از خود نداشتیم، ولی اکنون در منطقه ما تعیین کننده شده ایم و جبهه استکبار به این یقین و باور رسیده است.
 
وی با بیان اینکه فجر انقلاب دمیدن خورشید استقلال و آزادی در کشور بود بیان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان و آگاهی دستاورد‌ها و پیشرفت‌های کشور در تمام زمینه‌ها است. 
 
«رحمانی» گفت: در طلیعه ایام الله دهه فجر تکریم شهیدان و خضوع در برابر روح بلند و فداکار آنان، شایسته‌ترین چیز است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار