فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف نزسا:

روحیه انقلابی و کار برای خدا رموز موفقیت دفاع مقدس و عرصه‌های انقلاب است

سردار «عظیمی» گفت: شجاعت، روحیه انقلابی و کار برای خدا را رموز موفقیت دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف انقلاب است که باید تلاش کنیم این رموز را به مدیران امروز و آیندگان انقلاب منتقل کنیم تا آینده انقلاب به برکت خون شهدا بیمه شود.
کد خبر: ۶۴۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ - 01February 2024

روحیه انقلابی و کار برای خدا رموز موفقیت دفاع مقدس و عرصه‌های انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ پاسدار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نزسا امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در حسینیه این قرارگاه برگزار شد اظهار داشت:مایه افتخار است که بتوانیم خدمت شایسته ی به شما عزیزان که در طول دفاع مقدس اقدام شایسته و بایسته ای انجام داده اید که بهترین دوران زندگی خودرا گذرانده اید در دفاع از دین خدا ، ارزش ها و انقلاب اسلامی گذاشته و به حق امروز هم جز با افتخارترین اقشار جامعه به حساب خواهید آمد.

این مسئول با بیان اینکه حادثه دفاع مقدس در طول تاریخ حادثه بی‌نظیری بوده است، اذعان داشت: ما باید با جمع آوری آثار شهدا و رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله رشادت‌ها و مجاهدت‌هایشان را در تاریخ ثبت کنیم که عزتمندی رزمندگان در تاریخ حفظ شود.

وی شجاعت، روحیه انقلابی و کار برای خدا را رموز موفقیت دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف انقلاب برشمرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم این رموز را به مدیران امروز و آیندگان انقلاب منتقل کنیم تا آینده انقلاب به برکت خون شهدا بیمه شود.

سردار عظیمی با بیان اینکه امروز دشمن باورها، ارزش‌ها و اعتقادات مردم و بویژه جوانان را نشانه رفته است، افزود: شما با جهاد تبیین در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی می‌کنید.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف نزسا خاطرنشان کرد: قطعاً انتقال تجارب شما پیشکسوتان که با پوست، گوشت و استخوان خود حساسیت این شغل و همچنین دوران دفاع مقدس را درک کرده‌اید به کارکنان جوان و در حال آموزش، می‌تواند چند واحد درسی به حساب آید و در آینده راهگشای بسیاری از چالش‌های کاری آنان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار