استاندار خراسان جنوبی:

پیروزی انقلاب هویت ملی و اسلامی ملت ایران را احیا کرد

«قناعت» با بیان اینکه پیروزی انقلاب سبب احیای هویت ملی و اسلامی ملت ایران شد، گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران بزرگترین پدیده قرن بود که دستاورد‌های داخلی و خارجی داشته است.
کد خبر: ۶۴۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ - 01February 2024

پیروزی انقلاب هویت ملی و اسلامی ملت ایران را احیا کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در دیدار مسئولان خراسان جنوبی با آیت‌الله «عبادی» نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سبب ایجاد جرات و جسارت در جوانان برای شکستن مرز‌های علم و دانش شد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب سبب احیای هویت ملی و اسلامی ملت ایران شد، بیان داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران بزرگترین پدیده قرن بود که دستاورد‌های داخلی و خارجی داشته است.

استاندار خراسان جنوبی به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تبدیل رهبری دنیایی به رهبری الهی با الگوی ولایت فقیه، شکل‌گیری مبانی جدید با آموزه‌های دینی تحت عنوان مردم‌سالاری دینی برای اولین بار در دنیا، حاکمیت ارزش‌های دینی و معنوی در نظام حکومتی ایران و نفی شکست طلسم مظاهر دین خواهی و تجدد خواهی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب ایران است.

قناعت اثبات وحدت حوزه و دانشگاه، نفی سلطه طاغوت و حفظ استقلال ایران، ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری در ملت، ایجاد جسارت در مسائل علمی و شکستن مرز‌های علمی و وحدت میان شیعه و سنی را از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی برشمرد.

وی با اشاره به اینکه حکومت مردم‌سالار دینی متکی بر آرای مردم و آموزه‌های دینی است، تصریح کرد: امروز در جبهه مقاومت اسلامی شاهد وحدت شیعه و سنی در کشور‌های منطقه هستیم و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز رهبری جهان اسلام را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار