استاندار لرستان:

وحدت ملی در تمام عرصه‌ها باعث ناامیدی دشمن می‌شود

زیویار با اشاره به لزوم حفظ وحدت بین اقوام ایران،  گفت: وحدت ملی در تمام عرصه‌ها باعث ناامیدی دشمن می‌
کد خبر: ۶۴۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ - 01February 2024

وحدت ملی در تمام عرصه‌ها باعث ناامیدی دشمن می‌شودبه گزارش  دفاع‌پرس  از لرستان «فرهاد زیویار»، استاندار لرستان (پنجشنبه)، در مراسم گرامیداشت آغاز ایام الله دهه فجر که در حوزه علمیه خرم‌آباد برگزار شد،   اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک اعجاز و هدیه الهی بود که به راحتی شکل نگرفت و اکنون نیز مسئولیت حفظ و نگهداری آن توسط مردم انجام می‌شود.

وی افزود: رژیم طاغوت آزادی‌های مردم را تحت سلطه قرار داده بود که انقلاب با روشنگری علمای دین و مبارزات مردم در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و چنانچه این انقلاب با ارزش‌های الهی همراه نبود پایدار نمی‌ماند.

زیویار با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمامی قومیت‌ها و مردم منطقه را در برگرفته است تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور و همراهی فداکارانه مردم، مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند و الگویی برای منطقه شده که با هدایت دلسوزانه رهبر معظم انقلاب و حمایت اقشار مختلف اثرگذارتر از گذشته دنیای پیرامون خود را تحت تأثیر قرار داده است.

استاندار لرستان با اشاره به لزوم حفظ وحدت بین اقوام ایران، بیان کرد: وحدت ملی در تمام عرصه‌ها باعث ناامیدی دشمن می‌شود.

وی ادامه داد: با تمامی فشارها و تحریم‌های ظالمانه نظام استبداد، بعد از ۴۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان شاهد اقتدار و استحکام این نظام مقدس هستیم که مرهون اندیشه‌های والای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حضور و پشتیبانی مردم است. حفظ و حراست این نظام بر عهده مردم است که هر سال بیش تر از گذشته می‌شود.

زیویار تأکید کرد: پرچم انقلاب اسلامی فقط در ایران در اهتزاز نبوده و مختص شیعیان و فارسی زبانان نیست، بلکه مبدل به یک نهضت بزرگ شده که در برابر نظام سلطه در نقاط مختلف جهان ایستاده است. انقلاب اسلامی ماحصل سال‌ها مبارزه با نظام استعمار و استبداد بود که سالیان سال آزادی مردم را تحت سلطه قرار داده بودند.

وی پشتوانه اعتقادی و الهی بودن انقلاب اسلامی ایران را عامل تفاوت آن با سایر انقلاب‌ها در سایر نقاط جهان برشمرد و گفت: اندیشه عمیق، شناسنامه‌دار و مقدس پشتوانه‌ای بود که محصول آن نظام مقدس و نفوذناپذیر بود.

زیویار همچنین به ضرورت تبیین کارنامه نظام و دولت در ایام الله دهه فجر برای مردم اشاره کرد و بیان کرد: تمامی مسئولین در هر جایگاه و موقعیتی وظیفه دارند در این ایام عملکرد و دستاوردهای دولت را تبیین کنند چراکه این دستاوردها ماحصل سرمایه‌های ملت است.

استاندار لرستان ادامه داد: با تمامی اقدامات انجام شده در دولت، اراده مردم، وحدت و حضور حداکثری در عرصه‌های مختلف از آن‌ها بالاتر است.

وی به دو رویداد مهم دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و تأکید کرد: با حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات پیشرو قابلیت‌های ملت و کشور نمایان می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار