نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

مردم به انقلاب اطمینان و اعتماد دارند و حاکمیت از رای و نظر مردم نمی‌هراسد.

آیت الله «سیدحسن عاملی» اظهار داشت: مردم به انقلاب اطمینان و اعتماد دارند و حاکمیت از رای و نظر مردم نمی‌هراسد.
کد خبر: ۶۴۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ - 01February 2024

مردم به انقلاب اطمینان و اعتماد دارند و حاکمیت از رای و نظر مردم نمی‌هراسد.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، آیت الله «سیدحسن عاملی»نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل امروز (پنجشنبه) درنشست با اعضای شورای اداری استان که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در مصلای اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری انتخابات متعدد مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و دو مورد همه پرسی قانون اساسی، نشان می‌دهد که مردم به انقلاب و انقلاب به انتخاب مردم اطمینان و اعتماد دارند و حاکمیت از رای و نظر مردم نمی‌هراسد.

وی انقلاب اسلامی ایران را رویدادی آرمانی خواند و بیان کرد: ما می‌خواهیم دموکراسی و انتخابات ما نیز آرمانی و در تراز انقلاب اسلامی ایران و اهداف متعالی آن باشد.

وی همچنین مدیریت را فرصتی برای خدمت به مردم عنوان کرد و با هشدار به جابجایی احتمالی مدیریت‌ها پس از انتخابات پیش روی مجلس با اعمال فشار نمایندگان منتخب اظهار داشت: مسئولان باید بدون ملاحظه منافع افراد و بدون توجه به تعلقات، به صورت شبانه روزی به مردم خدمت کنند.

وی در ادامه خواستار تبیین علل وقوع انقلاب اسلامی در ایران شد وافزود: تا زمانی که شرایط و علل وقوع انقلاب در ایران تشریح نشود، درک درستی از وضعیت قبل و بعد از انقلاب حاصل نخواهد شد.

آیت الله عاملی با بیان این که انقلاب ما به رغم مخالفت و دشمنی جریان استکبار، نزدیک نیم قرن سر پا ایستاده و معادلات دشمنان را در این سال‌ها بر هم زده است، افزود: دشمنان در برابر عظمت انقلاب ما کاری نتوانسته‌اند بکنند.

وی شعار انقلاب اسلامی ایران را جهانی و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و انسانی عنوان و بیان کرد: دشمنان با هجمه نظامی و تحریم تاکنون نتوانسته‌اند بر ما غلبه کنند.

امام جمعه اردبیل با بیان این که جریان استکبار همواره همه خیزش‌های مردمی را در همان ماه‌ها و یا سال‌های اولیه سرکوب و یا منحرف کرده و به جا به جایی قدرت پرداخته است، بیان کرد: با وجود این خوی و رویه جهان استکبار و به رغم هجمه و تحریم از زمین آسمان علیه نظام مردمی ما، انقلاب اسلامی ایران مقتدرتر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد.

وی همچنین خواستار تبیین کامل علل دشمنی جهان استکباری با انقلاب اسلامی ایران شد و گفت: نهاد‌های فرهنگی ما باید با برپایی نمایشگاه‌های متعدد، دستاورد‌های انقلاب را برای همه اقشار تبیین و تشریح کنند.

نماینده ولی فقیه اظهار داشت: در سال‌های قبل از انقلاب حرکت و اقدام موثر عزت ‎آفرین و اقتدارآفرین در ایران مشاهده نمی‌شد، ولی امروز کشور ما با کسب اقتدار در همه عرصه‌ها و به خصوص عرصه دفاعی، در شرایطی قرار گرفته که منافع دشمنان را به خطر انداخته و به همین علت عله ما بسیج شده‌اند.

آیت الله عاملی حمایت مردمی را راز بقای جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: ملت ایران در این سال‌های پس از انقلاب، خوی استکباری دشمن را شناخته و به همه امور آگاهی پیدا کرده و به همین علت دشمن هم علیه ملت ایران بسیج شده است.

امام جمعه اردبیل همچنین خواستار تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از تمام توان تصویری و هنری شد و افزود: ما باید تازه‌های ارائه شده به کشور و مردم را در سال‌های پس از انقلاب تشریح و تبیین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار