نخاله در گفت‌وگو با امیرعبداللهیان:

ملت فلسطین و مقاومت، پیروز نهایی نبرد کنونی خواهند بود

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امشب در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان گفت که ملت فلسطین و مقاومت، پیروز نهایی نبرد کنونی خواهند بود.
کد خبر: ۶۴۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ - 01February 2024

ملت فلسطین و مقاومت، پیروز نهایی نبرد کنونی خواهند بودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امشب (پنجشنبه) ۱۲ بهمن در تماسی  تلفنی، آخرین تحولات غزه و فلسطین و طرح‌ها و ابتکارهای مطرح برای برقراری آتش بس و تبادل اسرا را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وزیر امور خارجه در این گفت‌و‌گو، بر ضرورت تداوم تلاش‌ها و تحرکات فلسطینی، منطقه‌ای و بین‌المللی برای توقف فوری جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌پناه غزه، کمک‌رسانی انساندوستانه به مردم فلسطین و مخالفت با کوچ اجباری فلسطینیان تأکید کرد. 

امیرعبداللهیان پایداری و ایستادگی ملت و گروه‌های مقاومت فلسطینی در ۴ ماه گذشته، علی رغم جنایات گسترده رژیم صهیونیستی را مایه افتخار برای کل جهان اسلام، آزادیخواهان جهان و بشریت خواند و تأکید کرد: ملت فلسطین به عنوان صاحبان اصلی این سرزمین، حق دارند در مورد سرنوشت و آینده خود تصمیم بگیرند و هیچ طرفی نمی‌تواند اراده و طرح‌های سیاسی خود را از بیرون بر آن‌ها تحمیل کند.

زیاد نخاله نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های رهبری، رئیس جمهور، دولت ‌و ملت ایران از آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف، گزارشی از مقاومت قهرمانانه ملت و گروه‌های فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری، ارائه و تأکید کرد که قطعا ملت فلسطین و مقاومت، پیروز نهایی نبرد کنونی خواهند بود و اشغالگران صهیونیست راهی جز تسلیم در برابر اراده پولادین ملت فلسطین نخواهند داشت.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار