در بیست و یکمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا؛

رئیس هیات امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورا: پوشش حمایتی ۱۰۰ هزار بیمار سرطانی/ ۲۰ هزار امدادگر در امدادگران عاشورا فعال هستند

سردار سرلشکر «صفوی» با بیان اینکه در خیریه امدادگران عاشورایی ۱۰۰ هزار نفر بیمار سرطانی و صعب العلاج را تحت پوشش داریم، گفت: در خیریه امدادگران عاشورایی ۲۰ هزار نفر امدادگر فعال هستند و کمک‌ها و اقدامات موثری برای بیماران سرطانی و صعب‌العلاج می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ - 02February 2024

رئیس هیات امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورا: پوشش حمایتی ۱۰۰ هزار بیمار سرطانی/ ۲۰ هزار امدادگر در امدادگران عاشورا فعال هستندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «سید یحیی صفوی» رئیس هیات امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورا، در بیست و یکمین مجمع خیرین امدادگران عاشورایی که صبح امروز (جمعه) در مرکز همایش‌های صدرا برگزار شد، اظهار داشت: اگر انقلاب‌های گذشته را با انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مقایسه کنید، چند شاخصه اصلی در آن دیده می‌شود.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای چهار شاخصه بزرگ است، ادامه داد: اولین شاخصه بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، وجود مقدس رهبری و ولایت فقیه است و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با هنر امام راحل و حضور مردم به پیروزی رسید.

رئیس هیات امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورا افزود: چارچوب انقلاب اسلامی ایران، بر پایه سنت الهی، اسلام و پیامبران الهی (ص) است.

وی پایبندی به اصول انقلاب را از دیگر شاخصه‌های بزرگ کشورمان برشمرد و گفت: یکی از اصول اصلی انقلاب اسلامی ایران مقابله با ظالمین جهانی و کمک به مستضعفین جهان است. بنده امیدوارم مردم عزیز ایران برای حل مشکلات کشور در ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند ماه به میدان بیایند؛ چرا که مردم عزیز ایران حرف آخر را می‌زنند.

رئیس هیات امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورا در ادامه به اقدامات برجسته خیریه امدادگران عاشورایی در کمک به بیماران سرطانی و صعب العلاج اشاره کرد و افزود: بیش از ۹ میلیون نفر از جمعیت ۸۶ میلیون نفری کشورمان، سالمند هستند و یکی از دلایل پیشرفت سرطان در ایران، سالمند شدن جمعیت است.

وی ادامه داد: احتمالا در ۲۰ سال آینده جمعیت سالمند کشور به ۳۰ میلیون نفر برسد و متاسفانه سومین عامل فوت در کشورمان پس از بیماری‌های قلبی و عروقی و تصادفات، سرطان است.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: به لطف خداوند متعال سرطان در ایران نسبت به کشور‌های اروپایی کمتر است و در ایران اسلامی تلاش بسیار خوبی برای مقابله و پیشگیری از سرطان صورت می‌گیرد.

رئیس هیات امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورا با بیان اینکه در خیریه امدادگران عاشورایی ۱۰۰ هزار نفر بیمار سرطانی و صعب العلاج را تحت پوشش داریم، تاکید کرد: در خیریه امدادگران عاشورایی ۲۰ هزار نفر امدادگر فعال هستند و کمک‌ها و اقدامات موثری برای بیماران سرطانی و صعب العلاج می‌کنند.

وی گفت: در مجموعه امدادگران عاشورایی نیرو‌های مومن، نیکوکار و خردمند به بیماران سرطانی و صعب العلاج خدمت می‌کنند و ما قدردان این عزیزان هستیم.

بر اساس این گزارش، در بیست و یکمین مجمع سراسری خیرین امدادگران عاشورا، احمد بابایی شاعر آیینی و انقلابی ابیات زیبایی در وصف اهل بیت (ع)، دهه مبارک فجر و مسائل و تحولات منطقه قرائت کرد.

گروه سرود نور مشکات هم دو قطعه زیبا به نام «همدلی» و «ایران» اجرا کرد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

یکی از برنامه‌های ویژه مجمع امسال، قدردانی از چند بیمار بهبود یافته بود که پس از شرح وضعیت ابتلا به سرطان و کمک‌های امدادگران عاشورا در مبارزه با این بیماری به آن‌ها نشان امید و زندگی و هدیه‌ای به پاس مقاومت در برابر بیماری اهداء شد.

در پایان از خیرین برگزیده که در طول سال گذشته حامی مالی و خدماتی این موسسه بودند، با اهدای تابلو قطعه فرش حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قدردانی شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار