در بیست و یکمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا؛

مدیرعامل خیریه امدادگران عاشورا: اقدامات خوبی برای مشکلات بیماران صعب‌العلاج و سرطانی صورت گرفته است

فتحیان گفت: یکی از اقدامات برجسته امدادگران عاشورا این است که امسال صدای مددجویان شدیم؛ در مجلس، دولت و دیگر ارگان‌ها و نهاد‌ها مشکلات این عزیزان را مطرح کردیم تا به مددجویان عزیز خدمات ارائه دهند.
کد خبر: ۶۴۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ - 02February 2024

مدیرعامل خیریه امدادگران عاشورا: اقدامات خوبی برای مشکلات بیماران صعب العلاج و سرطانی صورت گرفته استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «نصرالله فتحیان» مدیرعامل خیریه امدادگران عاشورا در بیست و یکمین مجمع خیرین امدادگران عاشورایی که صبح امروز (جمعه) در مرکز همایش‌های صدرا برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: خدا را شاکریم امروز بیست و یکمین مجمع خیرین امدادگران عاشورایی را با حضور خیرین عزیز برگزار کردیم.

فتحیان به اقدامات برجسته خیرین و نیکوکاران در جهت یاری رساندن به بیماران صعب العلاج و سرطانی اشاره کرد و افزود: خدای متعال به خیرین ظرفیت و تخصص داده و این عزیزان بخشی از اعتبار و پول خود را صرف نیازمندان و بیماران می‌کنند.

مدیرعامل خیریه امدادگران عاشورا ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری مجمع خیرین امدادگران عاشورایی، ارزیابی گزارش سالیانه است و شاخصه ما برای ارائه این گزارش، مقدار خدمات به مددجویان عزیز، نوع خدمات و جذب خیر و نیکوکار به موسسه امدادگران عاشورایی است.

وی اضافه کرد: خدا را شاکریم که در جهت رفع بخشی از مشکلات بیماران عزیز صعب العلاج و سرطانی در تهران و شهرستان‌ها اقدام می‌کنیم.

فتحیان تصریح کرد: دایره خدمت به نیازمندان در خیریه امدادگران عاشورایی گسترده است و اقدامات خوبی برای مشکلات بیماران صعب العلاج و سرطانی صورت گرفته است.

وی افزود: امسال ۱۵ هزار نفر را در تهران و سراسر کشور هدف برنامه داشتیم و بنا داریم تا پایان سال به این عزیزان در همه بخش‌های مورد نیاز خدمات ارائه دهیم.

فتحیان یادآور شد: یکی از مهمتربن بخش‌های خیرین امدادگران عاشورایی حوزه فرهنگ و هنر است و در این عرصه اقدامات خوبی در حوزه تولید محتوا، مستند و ... شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات برجسته امدادگران عاشورا این است که امسال صدای مددجویان شدیم؛ در مجلس، دولت و دیگر ارگان‌ها و نهاد‌ها مشکلات این عزیزان را مطرح کردیم تا به مددجویان عزیز خدمات ارائه دهند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها