مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام عنوان کرد؛

ایلام میزبان چهل و دومین جشنواره فیلم فجر

«هوشمند» گفت: فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در استان ایلام اکران خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ - 04February 2024

ایلام میزبان چهل و دومین جشنواره فیلم فجر «علی هوشمند» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در گفت‌وگو خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در استان ایلام اکران می‌شود.

‌وی افزود: همچون سال‌های گذشته به همت سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای توسعه عدالت فرهنگی، امکان اکران همزمان فیلم‌های راه‌یافته به بخش‌های مختلف چهل‌و دومین جشنواره فیلم فجر در استان ایلام فراهم شده است. 

این مسئول با اشاره به استقبال سال‌های قبل از جشنواره فیلم فجر در استان ایلام گفت: شانزدهم تا بیست و دوم بهمن ماه آثار چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در ایلام اکران می‌شود و امکان حضور آحاد مردم جهت دیدن فیلم‌های جشنواه فجر با تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام فراهم خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام افزود: طی سال‌های گذشته تجربه مطلوبی در زمینه اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان ایلام و همزمان با سراسر کشور داشته‌ایم و این جشنواره از مهم‌ترین رویداد‌های هنری و سینمایی ایران است که نیمه بهمن هر سال برگزار می‌شود.

وی ‌بیان داشت: سازمان سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سالن سینما فرهنگ ایلام را صادر کرده است.

‌چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود و فروش بلیط نیز به صورت آنلاین خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار