نماینده ولی‌فقیه در سمنان:

تبادل تجربیات در حوزه دفاع مقدس در پیشبرد اهداف فرهنگ دفاع مقدس مؤثر است

حجت‌الاسلام «مطیعی» گفت: تبادل تجربیات در حوزه دفاع مقدس در پیشبرد اهداف فرهنگ دفاع مقدس مؤثر است و باید تلاش شود از تجربیات افراد موثر در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس استفاده شود.
کد خبر: ۶۴۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ - 04February 2024

تبادل تجربیات در حوزه دفاع مقدس در پیشبرد اهداف فرهنگ دفاع مقدس مؤثر است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عباس مطهری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌‌الاسلام مطیعی در این دیدار اظهار داشت: تبادل تجربیات در حوزه دفاع مقدس در پیشبرد اهداف فرهنگ دفاع مقدس مؤثر است و باید تلاش شود از تجربیات افراد موثر در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس استفاده شود.

وی گفت: انتقال خاطرات دفاع مقدس به نسل آینده باعث ماندگاری آن می‌شود و باید خاطرات رزمندگان و شهدا که به صورت کتاب چاپ و منتشر شده است به صورت هنری و جذاب در مراسم و یادوار‌های شهدا به مخاطبین به ویژه نسل جوان انتقال داده شود.

حجت‌‌الاسلام مطیعی متذکر شد: هشت سال دفاع مقدس مملوء از فرهنگ و ارزش‌های بسیار خوب و ماندگار است که همه باید تلاش کنیم فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و در بین جوانان ترویج داده شود.

در این دیدار سردار مطهری پیرامون موضوعات مرتبط با ترویج فرهنگ دفاع مقدس، مأموریت‌ها و اهداف اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان و فعالیت‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گزارش کاملی ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار