رئیس هیئت علمای یمن:

ملت یمن با شاخ شیطان و یار استکبار وارد جنگ شده است

رئیس هیئت علمای یمنی گفت: مردم یمن در حال حاضر وارد جنگی در جهت دفاع از ارزشهای انسانی با یار استکبار و شاخ شیطان که در عربستان متجلی است، شده است.
کد خبر: ۶۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ - 03January 2016

ملت یمن با شاخ شیطان و یار استکبار وارد جنگ شده است

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، سید شمس الدین شرف الدین رئیس هیئت علمای یمنی پس از دیدار با علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات و استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیار خوشحالیم که به کشور دوم خودمان ایران سفر کردیم، اظهارکرد: ایران تمام مسلمانان جهان را در آغوش گرفته است و همواره با مواضع شرافتمندانه خود از جهان اسلام در منطقه دفاع کرده است.

وی افزود: یمن در حال حاضر وارد جنگی در جهت دفاع از ارزشهای انسانی با یاران استکبار و شاخ شیطان که در عربستان متجلی است، شده است. در واقع این شیطان جنگی خانمان برانداز علیه ملت یمن به راه انداخته و همه جنبههای زندگی یمنیها را مورد هدف قرار داده است.

رئیس هیئت علمای یمنی ادامه داد: مذاکراتی که با آقای ولایتی انجام داده ایم بسیار ثمربخش بوده است و سلام عبدالملک الحوثی را به رهبر جمهوری اسلامی ابلاغ کردیم.

شرف الدین با بیان اینکه امروز یک جنگ خانمان برانداز علیه ملت یمن توسط حکومت وابسته و شر سعودی به راه افتاده است، گفت: این جنگ وارد ماه دهم خود شده است و این تجاوزگران علیه ملت یمن اقدامات زیادی انجام می دهند و داده اند. ملت یمن در طول تاریخ خود هیچ خطری برای دیگر ملت ها و همسایگان نداشته است، مگر خطری که اسرائیل از جانب ملت یمن احساس کرده و ابزارهای خود را در منطقه علیه این مردم تحریک کرده است.

وی افزود: ما کاری جز دفاع از خاک و ناموس خود نداشتهایم و پایداری ده ماهه ملت یمن بهترین دلیل بر حقانیت و صداقت مردم یمن است.

خون شهید شیخ نمر دامن سعودی ها را خواهد گرفت

علی اکبر ولایتی نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به ملاقات خود با هیئت علمای یمن اظهارکرد: در این ملاقات، هیئت علمای یمنی از حمایت های جمهوری اسلامی از مردم یمن تشکر کردند و خواستار ادامه این کمک ها بودند. ملت ایران از انقلابیون یمن حمایت می کنند و در نهایت مردم یمن بر سعودی های ظالم پیروز خواهند شد. امروز آثار شکست سعودی ها هویدا است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بین دستگیری شیخ زکزاکی و اعدام شیخ نمر وجود دارد، گفت: پشت پرده این اتفاقات، سعودی ها هستند. هم در مجروحیت شیخ زکزاکی و هم در اعدام شیخ نمر. جمهوری اسلامی با قوت و شدت این اقدامات را محکوم می کند و اطمینان دارد که خون شهید آیت الله نمر دامن سعودی ها را خواهد گرفت.

ولایتی گفت: اعدام شیخ نمر باعث این خواهد شد که مردم عربستان به برکت این شهید مبارز به پا خواسته و حکومت سعودی را سر جای خود بنشانند.

نظر شما
پربیننده ها