فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

سردار «شاکرمی» گفت: نقطه آغازین سرافرازی و حرکت به سمت قله‌های پیروزی و دستیابی به نقاط قوت و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، همین دهه فجر است و در واقع دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۴۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ - 05February 2024

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ دوم پاسدار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام امروز در جمع بسیجیان شهرستان هلیلان اظهار داشت: مردم هلیلان مردمی متدین، ولایی و انقلابی هستند که ریشه در ازرش‌های والای اسلامی داشته و همواره پای نظام ایستاده و در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این دیار فرزندان شایسته‌ای در سطح استان و کشور تحویل جامعه داده است و در هر مسئولیتی که از فرزندان این دیار بهره برده‌ایم به‌خاطر تعهد، متانت، صلاحیت‌های اخلاقی و نگاه جهادی آن‌ها موفق بوده‌ایم.

وی تا‌کید کرد: هرگاه صدای انقلاب اسلامی و تاثیر این انقلاب در مرکزیت کشور به گوش رسید به همان آن اندازه در دوردست‌ها هم شنیده شد و این فهم به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در هلیلان نیز به همان میزان شنیده شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ادامه داد: در میان انقلاب‌های دیگر کشور‌های جهان چنین درک و فهمی از انقلاب برای مردم آن‌ها وجود نداشت. چون انقلاب اسلامی ایران گفتمان متفاوتی داشت و ریشه در تاریخ اسلام داشت.

سردار شاکرمی اضافه کرد: انقلاب اسلامی امامی داشت که متکی به شرق و غرب نبود و با اتکا به مردم و بر اساس ایده‌های اسلامی و اعتقادی که به سیره پیغمبر (ص) داشت در برابر تمام دشمنان و استکبار ایستاد.

این مسئول افزود: قبل از انقلاب، آمریکا حاکم بلامنازع منطقه بود و به واسطه دور و نزدیک بودن خود آنها، منطقه را به خاور دور، خاور نزدیک و خاور‌میانه تعریف کرده بودند؛ اما امام خمینی (ه) در میدان ایستاد و به تأسی از انقلاب پیامبر عظیم الشأن همه کشور‌های استکباری را به عقب راند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) تصریح کرد: نقطه آغازین سرافرازی و حرکت به سمت قله‌های پیروزی و دستیابی به نقاط قوت و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، همین دهه فجر است. در واقع دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

سردار شاکرمی با اشاره اهمیت انتخابات بیان داشت: میزان مشارکت مردم، میزان قدرت چانه زنی مسئولین ما را در عرصه‌های مختلف مشخص می‌کند. همچنین مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای زمینه حضور مسئولان و توجه بیشتر را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار