مسئول امور هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام:

هنر زیباترین وسیله هدایت ملت‌ها به سوی عدالت‌خواهی است

سرهنگ «امیدی زاده» گفت: هنرمندان متعهد، با شناخت جایگاه والای خویش و به پشتوانه معارف غنی اسلامی می‌توانند هنر را که تواناترین و زیباترین وسیله هدایت ملت‌ها به سوی عدالت‌خواهی و آزادی و خداجویی برگزینند.
کد خبر: ۶۴۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۰ - 08February 2024

هنر زیباترین وسیله هدایت ملت‌ها به سوی عدالت‌خواهی استسرهنگ «عبدالنبی امیدی زاده» مسئول امور هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: هنرمندان متعهد، با شناخت جایگاه والای خویش و به پشتوانه معارف غنی اسلامی می‌توانند هنر را که تواناترین و زیباترین وسیله هدایت ملت‌ها به سوی عدالت‌خواهی و آزادی و خداجویی برگزینند.

وی افزود: نمایش زیبایی‌های آفرینش و آثار روح نواز و بدیع، جامعه‌های بشری را به سوی معبود حقیقی هدایت می‌کند و هنر حیاتی‌ترین و ضروری‌ترین شاخص زندگی انسان است و گستره‌ای بسیار وسیع و عمیق دارد

این مسئول با اشاره به اینکه نظام مقدّس اسلامی ما که فرهنگی‌ترین انقلاب دنیا می‌باشد خاطرنشان کرد: نمی‌تواند اهمیت هنر را در گونه‌های مختلفش، نادیده گرفت. 

مسئول امور هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام اضافه کرد:برای حفظ جامعیت نگرش دینی و تأسیس نظام اجتماعیِ استوار بر دین، هنر تأثیر بسیار مهمّی دارد و برای همین، تشویق هنرمندان متعهد جامعه و نیز پرورش هنرمند، اقدامی اساسی است.

امیدی‌زاده تاکید کرد: در مقطع کنونی با توجه به هجمه تهدیدات جبهه نرم دشمنان نظام باید تلاش کرد امیدآفرینی در سطح جامعه رونق یابد و پیشرفت‌های روز افزون کشور در حوزه‌های مختلف تشریح و تبیین شود و قطعا زبان نافذ هنر مهمترین ابراز برای تحقق این مهم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار