فرمانده سپاه سلمان:

امروز در آستانه نقطه عطف تاریخ انقلاب قرار داریم

سردار شفائی گفت: ما امروز در آستانه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی هستیم که قطعا در امنیت، وحدت، انسجام و پیشرفت کشور تاثیر به سزایی دارد.
کد خبر: ۶۴۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ - 05February 2024

امروز در آستانه نقطه عطف تاریخ انقلاب قرار داریمبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار «احمد شفائی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز در همایش تجلیل از جهادگران بسیجی استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: از بدو پیدایش و پیمایش انقلاب اسلامی با همت مردان و زنان این مرز و بوم اقدامات ارزشمندی علی رغم همه دشمنی ها صورت گرفته است.

وی افزود: ما باید از فرصت های پیش رو به خصوص ایام الله دهه فجر بیشترین استفاده را در جهت جهاد تبیین ببریم؛ جمعیت کنونی کشور ما به گونه ای است که بیش از نیمی از جمعیت ایران اسلامی پس‌از انقلاب به دنیا آمده که بیشتر آن را نیز قشر جوان تشکیل می دهند.

سردار شفائی تصریح کرد: ما باید شرایط گذشته و کنونی کشور را به درستی تبیین کنیم؛ این جوانان باید بدانند در دوران قاجار و پهلوی در زمینه زیرساخت، اخلاق، بهداشت و درمان و ... وضعیت کشور چگونه بوده و امروز پیشرفت های بیشماری که به وسیله فرزندان این مرز و بوم رقم خورده چگونه است.

این مسئول تاکید کرد: امروز دشمنان قسم خورده ما به دنبال القای ناامیدی از طریق ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و کم ارزش جلوه دادن اقدامات فرزندان این مرز و بوم هستند؛ اگر ما به درستی تبیین کنیم که شما عزیزان در زمینه خدمت رسانی چه اقدامات ارزشمندی را انجام داده اید قطعا ضربه محکمی به اقدامات دشمن خواهد بود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما امروز در آستانه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی هستیم که قطعا در امنیت، وحدت، انسجام و پیشرفت کشور تاثیر به سزایی دارد و ما باید با پشتوانه قوی تر و با همتی بیش از گذشته قدم برداریم.

سردار شفائی خاطرنشان کرد: مشارکت قوی، رقابت مناسب، انتخابات سالم و امینت راهبردهای مهم پیش روی کشور است و ما باید با تلاش بیشتر نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار