مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

کار آتش‌نشانی چون با ایثار پیوند خورده از جنس فرهنگ دفاع مقدس است

سردار مرادحاجتی گفت: آتش نشانان عزیز، رزمندگان سنگر حوادث و دفاع از جان شهروندان هستند.
کد خبر: ۶۴۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ - 05February 2024

کار آتش‌نشانی چون با ایثار پیوند خورده از جنس فرهنگ دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در نشست روشنگری و بصیرتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز که با موضوع انتخابات برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: آتش نشانان عزیز، رزمندگان سنگر حوادث و دفاع از جان شهروندان هستند.

وی افزود: کار و حرفه شما چون با ایثار پیوند خورده از جنس فرهنگ دفاع مقدس است و شما باید قدر این لباس و جایگاه را بدانید و شک نکنید که شهروندان قدردان زحمات شما هستند.

سردار مرادحاجتی به اهمیت انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: هر چه قدر دشمن در تلاش است تا جامعه ما را از حضور در انتخابات دلسرد کند به همان اندازه و بلکه بیشتر ما باید با اجرای فرمان جهادتبیین، مردم را پای صندوق‌ها بکشانیم.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: قدرت امروز ایران اسلامی مثل خاری در چشم دشمنان باعث آزار آن‌ها شده است و به همین دلیل است که استکبار جهانی و قدرت‌های پوشالی دنیا که توان مقابله با ایران مقتدر را ندارند به کودک کشی در دیگر کشورها روی آورده‌اند.

وی متذکر شد: حضور در انتخابات یعنی تقویت جبهه مقاومت و امید آفرینی برای نسل جوان و شکوفایی اقتصاد کشور که همه نشان از رسیدن به قله تمدنی ایران اسلامی است به شرطی که در انتخاب اصلح دقت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها