گزارش دفاع پرس از تجمع ضد آل سعود در میدان فلسطین

اقدام عربستان خلاف همه ادیان توحیدی است / ملت ایران انتقام خون شهدای خود را خواهد گرفت

شیخ احمد پناهیان در تجمع میدان فلسطین: ملت ایران تا زمانی که انتقام خون دو هزار و 13 شهید خود و شهدای عراق، عربستان، بحرین، سعده، منا، نیجریه و صنعا را از دولت‌های استکباری نگیرد از پای نخواهد نشست و محال است تا آن زمان دست از مبارزه بردارد.
کد خبر: ۶۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ - 03January 2016

اقدام عربستان خلاف همه ادیان توحیدی است / ملت ایران انتقام خون شهدای خود را خواهد گرفت

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، عصر امروز یکشنبه قرار بود تجمع دانشجویان روبروی سفارت عربستان با سخنرانی حجتالاسلام علیرضا پناهیان صورت پذیرد،که با لغو مجوز از جانب استانداری روبرو شد؛ مردم و دانشجویان معترض نسبت به رفتار افسار گسیخه عربستان که از این لغو مجوز بیاطلاع بودند در محل سفارت حاضر شدند. عدهای از مردم نیز با توجه به لغو مجوز در حرکت خودجوش در محل قرار ثانی (میدان فلسطین) که بعدا از جانب بسیج دانشجویی اعلام شد حضور یافتند.

گفتنی است در اعتراض به جنایت وحشیانه رژیم آل سعود مقابل رهبر شیعیان و همچنین حملاتی که شب گذشته از جانب عدهای ناشناس به سمت سفارت عربستان شکل گرفته؛ بنا بر لغو مجوز تجمع در برابر سفارت عربستان، حرکت خودجوشی از جانب مردم در میدان فلسطین صورت گرفت. این در حالی بود که عده ای در حوالی سفارت سعودی در تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، معترضان به اقدامات ننگین آل سعود، قصد تغییر تابلوی یکی از خیابانهای اطراف سفارت عربستان (خیابان بوستان) به نام خیابان شیخ نمر را داشتند که با ممانعت نیروی انتظامی مواجه شد.

گفتنی است در میدان فلسطین مردم در تجمع خودجوش در اعتراض به اعدام شیخ نمر باقر النمر آمده بودند که پس از شعار علیه آل سعود و اعتراض به اقدامات سبکسرانه این خاندان، شیخ احمد پناهیان به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: حرکت هوشمندانه و بصیر ملت ایران به ویژه خانواده شهدا و بسیجیان قانونمدار مقتدر و منظم ایران پژواک حرکتهای شهید آیتالله نمر و شیخ ابراهیم زکزاکی هاست.

وی افزود: عربستان سعودی از شدت حقارت و ذلت مذبوحانه و حقیرانه فاجعه عظیم منا را آفرید و 7 هزار و 400 قربانی از حجاج بیت الله الحرام گرفت.

پناهیان گفت: این اقدام عربستان تنها علیه اسلام و انسان نیست بلکه خلاف شرع مبین همه ادیان توحیدی است.

وی با اشاره به اینکه خصومت آمریکا در منطقه تنها با ایران نیست بلکه خصومت این کشور با تمام اسلام است، گفت: اسلام آمریکایی برای آنها مهم نیست و آنها تنها با اسلام علی مبارزه میکنند. زیرا تمایل ندارند این اسلامی که امروز مردم ایران طعم آن را چشیدهاند در کشورهای دیگر حاکم شود.

وی در پایان گفت: ملت ایران تا زمانی که انتقام خون دو هزار و 13 شهید خود و شهدای عراق، عربستان، بحرین، سعده، منا، نیجریه و صنعا را از دولتهای استکباری نگیرد از پای نخواهد نشست و محال است تا آن زمان دست از مبارزه بردارد.

نظر شما
پربیننده ها