مدیرکل دفتر دانش پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر:

ظرفیت مردمی‌سازی در بین جامعه نخبگان ایثارگر مشهود است

«مهری‌ ورنیاب» با اشاره به ظرفیت مردمی‌سازی که مورد تاکید دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: ظرفیت مردمی‌سازی در بین جامعه نخبگان ایثارگر مشهود است.
کد خبر: ۶۴۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ - 05February 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عادل مهری ورنیاب» مدیرکل دفتر دانش پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر امروز (دوشنبه) با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری استارت‌آپی شاهد و ایثارگر که در طول سال هم در استان‌ها برگزار شد و برنامه‌هایی که دفتر دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه برگزار می‌کند، اظهار داشت: دومین جشنواره شهید پیشرفت با موضوع شاخص‌های علمی پیشرفت در ۳۰ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر همچنین خبر از برگزاری گردهمایی نخبگان هنری داد و عنوان‌کرد: با حضور سرآمدان و نخبگان شاهد و ایثارگر تعامل سازنده‌ای در حوزه توانمندسازی بین نخبگان هنری برگزار خواهد شد. 

مهری ورنیاب با اشاره به ظرفیت مردمی‌سازی که همواره مورد تاکید دولت سیزدهم قرار دارد و در دفتر دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر نیز به آن توجه شده است، عنوان کرد: خوشبختانه ظرفیت مردمی‌سازی در بین مجموعه نخبگان مشهود است و جلسات هم‌اندیشی و بازدید‌های علمی در سطح کشور برگزار شد. با توجه به تلاش‌های کارآفرین‌های ایثارگر و نو‌آوری‌هایی که نخبگان شاهد و ایثارگر داشتند بخشی از مشکلات برطرف شد. 

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر در خصوص امیدآفرینی و اعتمادسازی بین جامعه هدف گفت: اقداماتی در سال جدید انجام و نشست‌های تخصصی در سطح استان و کشور برگزار شد و از ظرفیت‌های ایثاگران در نشست‌های تخصصی به صورت حضوری و وبیناری استفاده شد که امیدوارم نتایج خوبی رادر جهت افزایش امید‌آفرینی و اعتمادسازی در بنیاد شهید و امور ایثارگران و دولت به همراه داشته باشد. 

انتهای پبام/ 112

نظر شما
پربیننده ها