سرپرست دفتر برنامه‌ریزی امور ورزشی و اردویی:

ورزشکاران ایثارگر جشن‌های ملی دهه فجر را شادتر و هیجان‌انگیز کردند

میرکاظمی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ورزشکاران ایثارگر جشن‌های ملی دهه فجر را شادتر و هیجان انگیز کردند.
کد خبر: ۶۴۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ - 05February 2024

ورزشکاران ایثارگر جشن‌های ملی دهه فجر را شادتر و هیجان انگیز کردندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید محمد میرکاظمی» سرپرست دفتر برنامه ریزی امور ورزشی و اردویی اظهار داشت: هیچ صحنه‌ای مثل رقابت‌های ورزشی و اردو‌های گروهی نمی‌تواند نشاط و هیجان را بروز دهد و نمایان سازد. مخصوصاً وقتی که ایثارگران که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند این صحنه‌ها را رقم می‌زنند شور، شادی، امید و هیجان صدچندان می‌شود.

میرکاظمی گفت: برگزاری المپیادها، جشنواره‌ها، همایش‌ها و مسابقات ورزشی در رشته‌های متعدد و با شرکت گروه‌های مختلف ایثارگران امسال دهه فجر را خاطره انگیز، شورآفرین و پیامدارتر از سال‌های گذشته کرد.

وی تأکید کرد: اداره کل ورزشی و اردویی از دی‌ماه به همکاران خود در سراسر کشور سفارش کرد که در ستاد‌های برنامه‌ریزی دهه فجر فعالانه شرکت کنند و برنامه‌های ورزشی و اردویی را در مجموعه اقدامات فرهنگی و اجتماعی پیشنهاد و پیگیری نمایند؛ لذا امسال شاهد برنامه‌های متعدد در سراسر کشور بودیم. مسابقات ورزشی در حال انجام است و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که مراسم اختتامیه و اهدای جوایز مقارن با روز ۲۲ بهمن و جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

میرکاظمی گفت: در نخستین روز از دهه مبارک فجر المپیاد ورزشی دانش آموزان دختر مدارس شاهد در استان سمنان و المپیاد ورزشی استان اصفهان با ده رشته در خمینی شهر آغاز شد. همچنین رالی تهران، کرمان، قشم با شرکت آزادگان عزیز هفدهم بهمن شروع می‌شود و این مسیر در قالب سفری سیاحتی و زیارتی پشت سر گذاشته می‌شود و ۲۲ بهمن‌ماه پایان می‌یابد. به عنوان مثال، جشنواره فرهنگی ورزشی در استان زنجان با هشت رشته ورزش‌های کلاسیک و بومی محلی در ابهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سطح بندی مسابقات گفت: تلاش کردیم سطح مسابقات استانی باشد تا همکاران بنیاد بتوانند به سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بزرگداشت این جشن ملی هم بپردازند. مسابقات دهه فجر استان البرز را یکی از ده‌ها برنامه ورزشی در سراسر کشور دانست و از همه عوامل ورزشی و اردویی قدردانی کرد.

میرکاظمی تأکید کرد: تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار در مراسم‌های افتتاحیه، شرکت ورزشکاران در مراسم غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری همایش‌های مردمی در قالب گروه‌های کوهنوردی و پیاده‌روی، برگزاری مسابقات رزمی به نام شهدای ورزشکار، نواختن زنگ انقلاب در زورخانه‌ها بخشی از برنامه‌های ادارات ورزشی و اردویی در سراسر کشور بود.

سرپرست دفتر برنامه ریزی امور ورزشی و اردوئی در پایان، اردو‌های یک روزه با رویکرد بازدید از باغ‌موزه‌ها را یک راهبرد محتوایی و موثر برای غنی سازی جشن‌های ملی دهه فجر دانست.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها